شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: ماموران این فرماندهی هفت کیلو و800 گرم تریاک از یک دستگاه خودرو دراین شهرستان کشف کردند.به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران پاسگاه انتظامی روستای گلدشت پس از اطلاع از این که سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید قصد جا به جایی مقداری مواد مخدر به یکی از روستاهای همجوار دارند اقدامات لازم را برای توقیف خودرو آغاز کردند.
کد خبر: ۴۲۵۱
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: ماموران این فرماندهی هفت کیلو و800 گرم تریاک از یک دستگاه خودرو دراین شهرستان کشف کردند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران پاسگاه انتظامی روستای گلدشت پس از اطلاع از این که سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید قصد جا به جایی مقداری مواد مخدر به یکی از روستاهای همجوار دارند اقدامات لازم را برای توقیف خودرو آغاز کردند.

وی اضافه کرد: این ماموران با ایجاد ایست و بازرسی در جاده این روستا خودرو یاد شده را توقیف و در بازرسی از آن هفت کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، به دست آوردند.

انصاری ادامه داد: دراین ارتباط راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به همراه مواد مخدر کشف شده و خودروی توقیفی برای طی مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر دشتستان تحویل شدند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر