شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون استاندار بوشهر:
فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در مرمت کاروانسرای مشیر برازجان، گفت: پروژه‌های عمرانی استان بوشهر بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند...
کد خبر: ۴۲۵۳۹
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در مرمت کاروانسرای مشیر برازجان، گفت: پروژه‌های عمرانی استان بوشهر بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند.

به گزارش  فکرشهرب نقل از مهر، مهرداد ستوده صبح دوشنبه در نشست بررسی وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی و میراث فرهنگی دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای تاریخی باشکوه است و باید نگاه ویژه‌ای به میراث فرهنگی در این شهرستان صورت گیرد.

تملک زمین‌های اطراف چرخاب

وی بر لزوم تملک زمین‌های اطراف چرخاب در یک بازه زمانی یک ماهه تاکید کرد و افزود: با گذراندن روال قانونی، مقدمات تملک املاک اطراف کاروانسرای مشیر(دژ) به منظور ساماندهی و دسترسی بهتر مردم و گردشگران انجام شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از مطالبات مردم مرمت کامل دژ برازجان است که مسئولان استان نیز بر این موضوع تاکید دارند و باید سرعت و کیفیت مناسبی این پروژه اجرا و تکمیل شود و گزارش پیشرفت پروژه به صورت مستمر به دفتر فنی ارائه شود.

ساخت سالن هزار نفری در برازجان

وی از ساخت یک سالن هزار نفری در برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: فرمانداری دشتستان و اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در سریع‌ترین زمان باید نسبت به جانمایی و شروع احداث سالن اقدام کنند.

ستوده تصریح کرد: همه پروژه‌ها باید مطابق با برنامه زمان‌بندی پیش بروند؛ مدیریت ارشد استان تاکید ویژه‌ای بر اجرای پروژه‌ها در زمان مقرر دارد و یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران همین موضوع است.

تعیین تکلیف آرامستان ۲ و ۳ برازجان

ارسلان زارع فرماندار شهرستان دشتستان نیز وضعیت آرامستان ۲ و ۳ برازجان را تشریح کرد که در پایان مقرر شد پس از بازدید میدانی گروه کارشناسی در هفته جاری مساله آرامستان ۲ و ۳ تعیین تکلیف شود.

این نشست با حضور فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری دشتستان، رئیس شورا و شهردار برازجان، مدیر کل راه و شهرسازی و معاونین، مدیر کل میراث فرهنگی - گردشگری و معاونین و مدیران کل دفاتر شهری و فنی استانداری برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر