جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار خورموج گفت: در حال حاضر وضعیت دفع زباله های شهر خورموج مطلوب نیست که تلاش می کنیم شرایط تغییر کند.به گزارش فکرشهر، احمد شیخیانی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان دشتی افزود: در شرایط کنونی محل مناسبی جهت ریختن نخاله های سطح شهر جانمایی شده که جوابگوی 30سال آینده شهر خورموج است و مشکلی در این خصوص نداریم.وی ادامه داد: تاکنون پیگیری هایی با مشاور در خصوص آخرین وضعیت طرح پسماند شهرستان صورت گرفته که مقرر شد آخرین وضعیت مطالعه را به شهرداری اعلام کند .
کد خبر: ۴۲۶۱
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۵

فکرشهر: شهردار خورموج گفت: در حال حاضر وضعیت دفع زباله های شهر خورموج مطلوب نیست که تلاش می کنیم شرایط تغییر کند.

به گزارش فکرشهر، احمد شیخیانی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان دشتی افزود: در شرایط کنونی محل مناسبی جهت ریختن نخاله های سطح شهر جانمایی شده که جوابگوی 30سال آینده شهر خورموج است و مشکلی در این خصوص نداریم.

وی ادامه داد: تاکنون پیگیری هایی با مشاور در خصوص آخرین وضعیت طرح پسماند شهرستان صورت گرفته که مقرر شد آخرین وضعیت مطالعه را به شهرداری اعلام کند .

شهردار کاکی نیز گفت: یکی از مشکلات اصلی این شهر نبود محل مناسب جهت دفع نخاله های ساختمانی با توجه به توسعه بخش کشاورزی در این شهر است.

غلامحسین محمدی نیا افزود: وضعیت دفع زباله این شهر نیز رضایت بخش نیست که باید هر چه زودتر این مشکل حل شود.

شهردار شهر بادوله نیز در این جلسه اظهار داشت: شهر بادوله در جهت جمع آوری دفع زباله های شهری با مشکل جدی مواجه است به طوری که حتی یک زمین جهت دفن زباله و ماشین مکانیزه حمل زباله ندارد که امیدواریم بتوانیم به زودی مشکل را حل کنیم.

25 درصد روستاهای شهرستان دشتی نسبت به دفن زباله اقدام می کنند

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتی نیز گفت: پسماندهای بیمارستان قبلا در کوره سوزانده می شد که این امر موجب نارضایتی اهالی آن منطقه شد که ناچار دستگاه زباله سوز خریدار شده ولی این دستگاه خدمات پس از فروش خوبی ندارد ودائما خراب می شود که نیاز است دستگاهای جدیدی خریدار شود.

دکتر اصغر بحرانی افزود: به مطب های خصوصی در سطح شهر نیز اطلاع رسانی شده و باید بتوانیم فرهنگ سازی بهتری در سطح شهر انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در سطح روستاهای شهرستان نیز مشکل جمع آوری زباله ها وجود دارد به طوری که فقط 25 درصد روستاهای این شهرستان نسبت به دفن زباله اقدام می کنند .

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر