سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۸۱۸
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: مراسم گرامیداشت 4 اردیبهشت روز رادیو در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین گفت:رسانه نقش تاثیرگذاری در مدیریت و معماری فکر جامعه هدف دارد به همین علت شبکه های دیداری و شنیداری بسیار زیاد شده و از حوزه خبر مکتوب به سمت سیستم های نزدیک با پردازش بالا در حال حرکت است.

آیت  الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: استان بوشهر با فرهنگ و هنر غنی و جایگاه تاریخی اش ،استانی بسیار مهم  و تاثیرگذار است.

استاندار بوشهر هم گفت:یکی از سرمایه های ارزشمند رادیو، پیشکسوتان رادیو هستند که تجربیات ارزشمند و تاثیرگذاری دارند. صدارسانه ای است که همه جا در دسترس است و مخاطبان بسیاری دارد پس باید با جذب گویندگانی که صدایی رسا و بیانی شیوا دارند مخاطبان را جذب کنیم.

عبدالکریم گراوند افزود با توجه به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است صدا و رادیو در زمینه شعار سال این حس را در همه مردم ایجاد کند که به سوی خرید کالای ایرانی و رونق کسب و کار پیش بروند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر هم گفت:اولین بار در شهریور 59 رادیو بوشهر تحت پوشش استان فارس فعالیت خود را آغاز و در سال 61 به طور مستقل شروع به کار کرد.

سید حسین ناظر افزود:شبکه استانی رادیو در سال 76 با هشت ساعت برنامه روزانه به بهره برداری رسید و در سال 96 شبکه استانی رادیو به طور 24 ساعته و شبانه روزی فعالیت خود را ادامه داد.

وی گفت: پارسال هم یک رسانه به نام رادیو نما،محصول مشترک رادیو تلویزیون به رسانه های سراسر کشور و استان افزوده شد.

ناظر با بیان اینکه هفته آینده 97 طرح فنی و تولیدی با حضور ریاست سازمان صداو سیما به بهره برداری می رسد افزود:در 17 مرداد روز خبرنگار هم 100 درصد پخش دیجیتال برنامه ها به بهره برداری می رسد.

در این همایش از پیش کسوتان ،برگزیدگان و شنوندگان قدیمی رادیو و برگزیدگان جشنواره سیما  و خبر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر