يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: روحانی با یادآوری دیدارهای ایران با نیجریه و آرژانتین به آندو گفت در این دیدارها دیدم که با تمام وجودت جنگیدی و با غیرت و مردانگی بازی کردی. آندو هم پس از تعریف و تمجید رییس جمهور از وی و حسن توجه اش تشکر کرد.به گزارش فکرشهر و به نقل از آی‌اسپورت‌، در این دیدار کوتاه به جز تعاریف رئیس جمهوری آنچه که جلب نظر می‌ کرد موهای کوتاه شده آندرانیک تیموریان بود، این هافبک ملی‌پوش با موهای کوتاه کمی متفاوت تر از گذشته به نظر می‌ رسید. آندو که از  جملات محبت آمیز روحانی خوشحال بود از وی بابت حمایتش از ورزش و توجه اش به تیم‌ملی‌ تشکر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۲
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۹

فکرشهر: روحانی با یادآوری دیدارهای ایران با نیجریه و آرژانتین به آندو گفت در این دیدارها دیدم که با تمام وجودت جنگیدی و با غیرت و مردانگی بازی کردی. آندو هم پس از تعریف و تمجید رییس جمهور از وی و حسن توجه اش تشکر کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از آی‌اسپورت‌، در این دیدار کوتاه به جز تعاریف رئیس جمهوری آنچه که جلب نظر می‌ کرد موهای کوتاه شده آندرانیک تیموریان بود، این هافبک ملی‌پوش با موهای کوتاه کمی متفاوت تر از گذشته به نظر می‌ رسید. آندو که از  جملات محبت آمیز روحانی خوشحال بود از وی بابت حمایتش از ورزش و توجه اش به تیم‌ملی‌ تشکر کرد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر