سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۸۶۳
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت : براساس آمارهای استخراج شده از منابع رسمی، شهرستان دشتی بیشترین آمار طلاق و افسردگی در استان به خود اختصاص داده که این خود یک آسیب‌ اجتماعی به شمار می‌رود.

به گزارش فکرشهر از فارس، اصغر بحرانی صبح امروز در جلسه کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشتی اظهار داشت: اجرای طرح نشاط اجتماعی توسط شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها باعث رضایتمندی مردم شهرستان دشتی شده است.

وی افزود: بر اساس آمارهای استخراج شده از منابع رسمی، شهرستان دشتی بیشترین آمار طلاق در استان دارد که این خود یک آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی اضافه کرد: شهرستان دشتی در زمینهٔ بیماری افسردگی بیشترین آمار را در استان به خود اختصاص داده و می‌طلبد چنین نشست‌هایی تقویت و تداوم داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر خورموج و پیگیری رئیس دامپزشکی در خرید خودروی بهداشتی حمل لاشه‌های گوشت، بیان کرد: حمل گوشت سال‌های سال گریبان گیر شهر خورموج شده بود و گوشت به‌صورت غیربهداشتی حمل و جابجا می‌شد.

بحرانی گفت: کشتارگاه شهرستان نوسازی شده اما محوطه‌سازی و نصب دوربین مداربسته یکی از ضروریات این کشتارگاه است.

وی به کیوسک‌های عرضه‌کننده مواد غذایی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: نگاه شهرداران به کیوسک‌داران نگاهی مردم‌دار و ایجاد اشتغال بوده است هرچند ناهماهنگی‌هایی نیز در این زمینه به وجود آمده است.

بحرانی یادآور شد: 88 کیوسک ثابت در شهرستان دشتی فعالیت می‌کنند که 77 کیوسک مربوط به شهر خورموج، 9 کیوسک در شهر کاکی و دو کیوسک در شهر بادوله مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: از این تعداد، 39 کیوسک دارای پروانه کسب و پروانه سلامت هستند که 32 کیوسک آن تهیه و عرصه غذای فوری «فست فود» است.

بحرانی خاطرنشان کرد: 10 درصد این کیوسک‌ها دارای کارت سلامت، 15 درصد دارای جعبه کمک‌های اولیه و عدم دفع فاضلاب هستند و 20 درصد آن‌ها دارای ذخیره آب مخزن و سه کیوسک قلیان عرضه می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی از دلال‌بازی در فروش کیوسک‌ها در سطح شهرستان دشتی خبر داد و گفت: برخی از کیوسک‌های موجود در سطح شهرستان به‌وسیله دلال‌ها به قیمت پایین خریداری و به قیمت بالایی خریدوفروش می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر