پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۹۰۲
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین کاهش دما در ایستگاه بوشهر با هفت درجه به ثبت رسیده است.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت با خروج سامانه بارشی از استان و کاهش ابر و وزش باد شمالی، دمای هوا نیز کاهش یافت.

وی اضافه کرد: بررسی اطلاعات ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین کاهش دما در ایستگاه بوشهر با هفت درجه به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم وزش جریانات شمالی طی امروز و روزهای آینده است.

وی بیان کرد: سرعت وزش این جریانات در سواحل جنوبی از شدت بیشتری برخوردار است بنابراین سواحل جنوبی استان طی ۴۸ ساعت آینده مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

شفیع‌خدایی ادامه داد: از روز پنج‌شنبه با ورود امواج ناپایدار به جو استان، پیش‌بینی می‌شود مجددا ناپایداری‌های جوی در استان افزایش یابد.

وی اضافه کرد:‌ برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در نقاط جنوبی استان همراه با وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

شفیع خدایی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی ۱۴ تا ۳۶ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر از فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر