پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۹۸۷
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۱

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: دو مدرسه شهید باهنر و پروین اعتصامی در حال ساخت است و امسال نیز عملیات اجرایی چهار مدرسه فارابی دیر، جواد الائمه بردستان، صیا دوراهک و حضرت خدیجه(س) آبدان آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر، احمد عبدالله‌زاده امروز به مناسبت هفته معلم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دیر با گرامی‌داشت یاد شهید آیت‌الله مطهری اظهار داشت: در دنیای امروزی هر کشوری که خواهان پیشرفت است باید به آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین نهاد تفکر و شکل‌گیری اندیشه‌های فرزندان اهمیت دهد.

وی با بیان این که از طریق معلمی است که ارزش‌ها و فرهنگ‌های یک ملت جاری و ساری می‌شود، افزود: در پرتو حمایت مردم ما می‌توانیم در  بیشتر زمینه‌های فرهنگی، علمی، آموزشی و حتی اجتماعی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر عنوان کرد: آموزش و پرورش شهرستان دیر با دارا بود 800 معلم وظیفه خطیر تعلیم و تربیت نزدیک به 10 هزار دانش‌آموز را به عهده دارد  که خوشبختانه در اغلب شاخص‌های آموزشی و پرورشی در سطح استان جایگاه بسیار خوبی داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با اشاره به عملکرد این نهاد در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی 97-96 عملیات اجرایی فاز دوم مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شروع شد و امیدواریم تا پایان سال 97 به بهره‌برداری برسد.

وی با اعلام این که دو مدرسه شهید باهنر و پروین اعتصامی در حال ساخت است، ادامه داد: امسال نیز عملیات اجرایی چهار مدرسه فارابی دیر، جواد الائمه بردستان، صیا دوراهک و حضرت خدیجه(س) آبدان آغاز می‌شود.

عبدالله‌زاده تأکید کرد: شرکت متانول کاوه سال گذشته 10 کلاس درس احداث کرد و امسال نیز پنج کلاس درس دیگر ویژه در مقطع ابتدایی  توسط این شرکت ساخته می‌شود.

وی درباره نهضت سواد آموزی عنوان کرد: در یکسال گذشته در پوشش سوادآموزی جهش خوبی داشتیم و مقام سوم استانی کسب کردیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر ادامه داد: طرح نخبه‌پروری، احداث زمین چمن مصنوعی در مدارس، پرداخت تسهیلات به فرهنگیان و اعزام 100 نفر از معلمان به مشهد مقدس و دو مرحله اعزام روحانیون به مدارس از دیگر فعالیت‌های آموزش و پرورش در سال 96 بود.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان شهرستان دیر سال گذشته در زمینه‌های قرآنی، ورزشی، فرهنگی و هنری و علمی و آموزشی افتخارات بسیار خوبی در سطح استان و کشور  کسب کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر