جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۹۸۹
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در انتصاب فرماندار شهرستان تنگستان تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید کمال الدین شهریاری در نشست با هیئت های ورزشی تنگستان اظهار داشت: در راستای توسعه بخش ورزش تلاش‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم و امیدواریم شاهد رفع مشکلات در این بخش باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عدم تعیین تکلیف وضعیت فرمانداری و برخی ادارات شهرستان تنگستان، راندمان خدمت به مردم را کاهش می دهد.

وی اضافه کرد: مسئولین باید فارغ از نگاه‌ها و دسته‌بندی‌های سیاسی، در انجام مسئولیت‌های خود و خدمت به مردم همت کنند و اداره کل ورزش و جوانان از آن جمله دستگاه های موفقی است که در حد بضاعت خود عملکرد قابل قبولی ارائه داده است.

شهریاری افزود: از استاندار بوشهر درخواست داریم تا تکلیف فرمانداری شهرستان تنگستان را زودتر مشخص کرده و در انتصاب فرماندار جدید تسریع کند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ارشد شهرستان تنگستان مدتی است که بصورت سرپرستی اداره می شود، تصریح کرد: علاوه بر این، چند اداره در شهرستان تنگستان نیز بصورت سرپرستی اداره می شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع اثربخشی و راندمان برخی دستگاه های اجرایی و دولتی در شهرستان تنگستان را تحت تاثیر قرار داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر