دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۰۸۸
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ساماندهی وضعیت واردات کالای همراه ملوان، گفت: دغدغه ساحل‌نشینان استان بوشهر برطرف شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر اظهار داشت: بخش زیادی از مردم استان بوشهر از طریق دریا امرار و معاش می‌کنند که باید در کار آنها تسهیل کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از سخت‌گیری‌های بیش از حد باعث مهاجرت تجار از استان بوشهر شده است، افزود: باید زمینه بازگشت این بازرگانان به حوزه تجارت استان بوشهر فراهم شود تا شاهد رونق اقتصادی استان باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع سخت‌گیری‌ها و کاهش مشکلات این بخش خاطرنشان کرد: باید در شیوه برخورد با تجار و بازرگانان بازنگری شود و سخت‌گیری‌های بیش از حد قانونی رفع شود.

وی با تاکید بر لزوم رفع دغدغه مردم ساحل نشین استان بوشهر در زمینه ورود کالای همراه ملوان، ادامه داد: امیدواریم با ساماندهی مناسب کالای همراه ملوان شاهد بهبود وضعیت معیشت مردم استان بوشهر باشیم.

حجت‌الاسلام خدری در ادامه با اشاره به خروج آمریکا از برجام تاکید کرد: ایران مسیر توسعه و پیشرفت خود را چه با برجام و یا چه بی برجام با قدرت ادامه خواهد داد و انتظار می‌رود همه مسئولان کشور با وحدت جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا را بدهند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها نتیجه این یاوه‌گویی‌ها را خواهند دید، افزود: نمایندگان مجلس در پاسخ به این اقدام امروز برجام را در مجلس به آتش کشیدند.

در این آئین منصور بازیار به عنوان سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی شد و از خدمات و تلاش‌های بهروز قره بیگی تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر