چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۲۶۰
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: برای آزادی 11 زندانی دارای جرائم غیرعمد، هفت میلیارد و 160 میلیون ریال مورد نیاز است که از مردم درخواست داریم مانند سنوات گذشته با ستاد دیه شهرستان برای رهایی این افراد مشارکت داشته باشند.

به گزارش فکرشهر، دانیال اسفندیاری به فارس گفت: مردم شهرستان گناوه خیر و نوع‌دوست بوده و سالانه تحت عنواین مختلف این نوع همدلی را نشان می‌دهند.

 وی افزود: یکی از مهمترین عرصه‌هایی که مردم این شهرستان در آن مشارکت دارند، کمک به آن دسته از زندانیان دارای جرائم غیرعمد است که زمینه آزادی آنها را با پرداخت بدهی‌هایشان فراهم می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه تصریح کرد: در سال گذشته مردم خیر شهرستان گناوه با کمک ستاد دیه موفق به آزادی پنج زندانی دارای جرائم غیرعمد شدند.

اسفندیاری ادامه داد: امسال نیز برای آزادی 11 زندانی دارای جرائم غیرعمد، نیازمند هفت میلیارد و 160 میلیون ریال هستیم که از مردم درخواست داریم مانند سنوات گذشته با ستاد دیه شهرستان برای رهایی این افراد مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در روز 12 خردادماه هم‌زمان با روز 17 ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان دارای جرائم غیرعمد مالی در گناوه برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر