دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور در حكمي سيدعلي هاشمي را به عنوان مديركل كتابخانه هاي عمومي استان بوشهر منصوب كرد.به گزارش فکرشهر، از اردیبهشت ماه امسال و در پی برکناری صدرالله محتشم از مدیرکلی کتابخانه های بوشهر، مرضیه رستمی سرپرستی این اداره کل را برعهده گرفته بود.مراسم معارفه مدير كل كتابخانه هاي عمومي استان فردا يكشنبه 5 مردادماه ساعت 18:30 در سالن جلسات فرمانداري بوشهر برگزار مي شود.هاشمي در دولت دهم فرماندار شهرستان دشتی بود.
کد خبر: ۴۳۳۶
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

فکرشهر: دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور در حكمي سيدعلي هاشمي را به عنوان مديركل كتابخانه هاي عمومي استان بوشهر منصوب كرد.

به گزارش فکرشهر، از اردیبهشت ماه امسال و در پی برکناری صدرالله محتشم از مدیرکلی کتابخانه های بوشهر، مرضیه رستمی سرپرستی این اداره کل را برعهده گرفته بود.

مراسم معارفه مدير كل كتابخانه هاي عمومي استان فردا يكشنبه 5 مردادماه ساعت 18:30 در سالن جلسات فرمانداري بوشهر برگزار مي شود.

هاشمي در دولت دهم فرماندار شهرستان دشتی بود.

استاندار بوشهر در آئین تودیع وی خبر از مدیرکلی هاشمی در اداره کتابخانه های عمومی استان داده بود.

پس از آن بود که برخی کتابداران در نامه ای خطاب به سالاری خواستار معرفی فردی از مجموعه کتابخانه های بوشهر و فعالان این عرصه برای چنین مسئولیتی شده بودند که به آن توجهی نشد.

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر