دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۵۷۲
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: با اجرای طرح نقاشی دیواری بر روی یكی از ساختمان های بلند خیابان فردوسی، تمثال مبارك شهدا بر بلندای شهر برازجان خواهد درخشید.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، مهندس محمد حسن محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: زیباسازی محیط شهری و اجرای نقاشی دیواری بر دیوارهای خشک و بدون نقش ساختمان های شهر می تواند تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت بصری شهر، زیباسازی فضای شهری و روحیه شهروندان ایفا نماید.

شهردار برازجان با اشاره به آغاز این طرح، تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرداری برازجان اقدام به طراحی و نقاشی تمثال مبارک دوتن از شهدای افتخارآفرین هشت سال دفاع مقدس، شهیدان غلامرضا جوان و محمد نوربخش بر روی دیوار یکی از ساختمان های خیابان فردوسی شهر برازجان به مساحت 324 متر مربع نموده است و تمثال مبارک این دو شهید گرانقدر، زینت بخش فضای شهر در یکی از خیابان های مهم و پر تردد شهر خواهد شد.

مهندس محمدی با بیان این نکته که پاسداشت قهرمانان بی بدیل عرصه ی ایثار و شهادت و فرزندان رشید این آب و خاک بدون شک باعث مستحکم تر شدن رشته ی پیوند نسل جوان با پیشینه ی پرافتخار ایران اسلامی و تقویت فرهنگ ایثار در جامعه خواهد شد، افزود: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای والامقام جنگ تحمیلی و انتقال پیام و آرمان شهدا به نسل های بعد، یکی از کوچک ترین وظایف مسئولین و خدمتگزاران مردم در عرصه ی مدیریت شهری است.

محمدی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان عزیز در ماه مبارک رمضان، از فعالیت های حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری و مجموعه پر تلاش واحد زیباسازی و ترافیک شهرداری برازجان و همچنین از خانواده گرانقدر فکروند جهت همکاری با مدیریت شهری در اجرای پروژه فوق تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر