شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۶۱۲
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: امام جمعه جم گفت: درخواست جوانان موتورسوار، ایجاد پیست ایمن موتورسواری است و انتظار می‌رود مسئوولان هر چه سریع‌تر با ایجاد پیست موتورسواری این معضل را حل کنند.

به گزارش فکرشهر از فارس، محمد گنجی در نشست با مسئوولان شهرستان جم اظهار داشت: بحران آب در کشور وجود دارد و باید تدابیری در شهرستان جم توسط مسئوولان انجام شود تا بحران آب در این شهرستان مدیریت شود و مردم در خصوص تامین آب مشکل نداشته باشند.

وی بیان کرد: در حوزه راه، اقدامات خوبی انجام شده و مردم منتظرند تا هر چه سریع‌تر وضعیت راه‌های جم بهبود یابد، به خصوص مسیرهای جم به ریز و جم به فیروزآباد باید هر چه سریع‌تر پروژه آنها شروع به کار کند.

امام جمعه جم به موضوع موتورسنگین‌سواران جمی اشاره کرد و گفت: هفته گذشته نیروی انتظامی از برگزاری گردهمایی موتورسنگین سواران جمی جلوگیری کرد که اقدام ارزشمندی است.

گنجی با تقدیر از نیروی انتظامی شهرستان جم بیان کرد: مسیر جم به سیراف در روزهای جمعه، قتلگاهی برای جوانان و اهالی شهرستان جم است که متاسفانه برخی موتورسواران که موتورهای فاقد مجوز دارند نیز باعث سلب آرامش و آسایش شهروندان جمی می‌شوند.

وی ادامه داد: اتوبان جم به سیراف به دلیل تردد تریلرهای حامل مواد صنعتی و تانکرهای آب و همچنین اتوبوس‌های شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی یکی از مناطق خطرناک شهرستان جم است که متاسفانه روزهای جمعه موتورسواران در آنجا حاضر می‌شوند و جمعیت چند هزار نفری  که از آن دیدن می‌کنند خطرات این جاده را افرایش داده است.

وی اضافه کرد: موتورسواری در اتوبان جم به سیراف یک خطر جدی برای جوانان و خانوده‌هاست، مگر اتوبان جای تک‌چرخ زدن است؟ تا قبل از این که مسائل بدتری به وجود بیاید مسئولان امنیتی شهرستان از آن جلوگیری کنند.

گنجی با در خواست از مردم گفت: مردم همکاری کنند تا موتورهایی که قاچاق هستند توقیف شود و از شورای تامین شهرستان، فرمانده انتظامی، دادستان و فرماندار جم می‌خواهم در خصوص موتورهای سنگین موجود، چاره‌ای بیندیشند.

امام جمعه جم بیان کرد: درخواست جوانان موتورسوار ایجاد پیست ایمن موتورسواری است و انتظار می‌رود مسئوولان هر چه سریع‌تر با ایجاد پیست موتورسواری این معضل را حل کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر