جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برگزاری جشن‌ها باید آثار فرهنگی و اجتماعی در جامعه ایجاد کند.به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در طول سال برگزار می‌شود که باید تلاش شود تا این برنامه‌ها هدف‌دار و تاثیرگذار برگزار شوند.وی با بیان اینکه برگزاری جشن‌ها باید آثار فرهنگی و اجتماعی در جامعه ایجاد کند، خاطرنشان ساخت: در صورتی که برنامه‌های اینچنین برگزار شود و تاثیر مثبتی در جامعه نداشته باشد، فقط پول‌های بیت‌المال را به هدر داده‌ایم.
کد خبر: ۴۳۷۷
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برگزاری جشن‌ها باید آثار فرهنگی و اجتماعی در جامعه ایجاد کند.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در طول سال برگزار می‌شود که باید تلاش شود تا این برنامه‌ها هدف‌دار و تاثیرگذار برگزار شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن‌ها باید آثار فرهنگی و اجتماعی در جامعه ایجاد کند، خاطرنشان ساخت: در صورتی که برنامه‌های اینچنین برگزار شود و تاثیر مثبتی در جامعه نداشته باشد، فقط پول‌های بیت‌المال را به هدر داده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: دهه کرامت نیز مانند دهه محرم، صفر و ماه مبارک رمضان در تقویم شرعی موجود است و باید برنامه‌های خوبی بدین مناسبت برنامه‌ریزی و اجرا شود.

وی با بیان اینکه صاحب این کرامات در ایران اسلامی است، تصریح کرد: مردم ایران نیز به برنامه‌های این دهه توجه بسیار زیادی دارند و باید از این دهه در فضای استانی و فضای ملی به خوبی بهره ببریم.

جشنواره مشاعره ملی رضوی زیباتر و غنی‌تر برگزار شود

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به برگزاری جشنواره مشاعره ملی رضوی طی دهه کرامت در بوشهر، اضافه کرد: باید تلاش شود تا برنامه‌های سال‌های گذشته بازبینی شود و نقاط ضعف برطرف شده و نقاط قوت سال‌های قبل را تقویت و توسعه دهیم.

امام جمعه بوشهر در ادامه با تاکید بر اینکه جشنواره مشاعره ملی رضوی باید از نظر شکلی و محتوایی زیباتر و غنی‌تر برگزار شود، ادامه داد: همه مسئولان باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است که پیشنهاد می‌شود که شعار استان بوشهر در این دهه اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با نگاه رضوی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید حضوری جدی و برجسته در برگزاری برنامه‌ها داشته باشند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر