سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۸۶۸
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۱

فکرشهر: رئیس اداره ورزش و جوانان جزیره خارگ از راه‌اندازی لیگ فوتسال در خارگ خبر داد و گفت: فوتسال در جزیره خارگ تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سید محمد اسلامی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: فوتسال خارگ یکی از قوی‌ترین رشته‌های ورزشی در سطح استان است که تاکنون مقام های فراوانی برای این استان و جزیره خارگ کسب کرده است.

وی افزود: هر ساله جام رمضان با همکاری کمیته فوتسال، امور ورزش شرکت پایانه نفتی خارگ با حضور تیم های متعدد در جزیره خارگ برگزار می شود که امسال این مسابقات با شور و حرارت بسیار بالایی با حضور ۹ تیم برگزار شد که شب گذشته به پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان جزیره خارگ تصریح کرد: شب گذشته تیم فوتسال یاران شهید ملاح زاده موفق شد با نتیجه شش بر صفر تیم کیان پلاس را شکست دهد و قهرمان مسابقات شود و همچنین تیم شهید اسماعیلی در بازی رده بندی موفق شد تیم آنزان ایذه را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقات کند.

اسلامی خاطرنشان کرد: در این مسابقات علی سنامیری بعنوان بازیکن اخلاق، حسن اسکندری بهترین بازیکن، محمدعلی عرب‌زاده بهترین سرپرست از سوی کمیته فنی مسابقات انتخاب شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ در پایان به اشاره به حضور پرشور اهالی خارگ در مسابقات جام رمضان یادآور شد: راه اندازی لیگ فوتسال جزیره خارگ در سال جاری یکی از اهداف اصلی هیئت فوتبال خارگ باید باشد، این تماشاگران سرمایه‌های اصلی این ورزش هستند و باید قدردان این حضور باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر