جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۹۰۱
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۱

فکرشهر: رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر خطاب به برخی از همکارانش در شورای شهر بوشهر گفت: عده‌ای از شما در شورای شهر به دنبال منافع شخصی هستند، بیایید با مردم صادق باشید و بگویید منفعت ما این است که در باشگاه نفوذ کنیم، نیایید پشت سر کسی خود را قایم کنید که اهداف شما برخی همکاران بر مردم کاملا روشن است.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالخالق برزگرزاده در هشتاد و پنجمین نشست شورای علنی شهر بوشهر اظهار داشت:  افتخار می‌کنم که در سه سال پیش، یکی از افرادی هستم که شاهین را احیاء و موجی از شادی و امید را در دل این شهر ایجاد کردم.

 وی افزود: در سال اول و دوم حضور شاهین در لیگ دسته اول و دوم به عنوان فردی که کنار ورزش بودم افرادی را می‌دیدم که فقط برای نابودی این تیم شدند و امروز مدعیان دلسوز شاهین هستند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر تصریح کرد: اگر دوستان مشاوری که احساس دلسوزی برای شاهین می‌کنند بر لج‌بازی خود اصرار و مشکل برای شاهین درست نمی‌کردند، همان سال شاهین محکوم به بازی بدون تماشگر در جم نمی‌شد.

برزگرزاده ادامه داد: وقتی دوستان می‌گویند این تیم اساس‌نامه ندارد چرا همین شورا نظارت نکرد و در اسفند سال گذشته برای این تیم بودجه گذاشت در حالی که اگر اساس‌نامه ندارد که من هم می‌گویم ندارد، آن روز فراموش کردید که این تیم اساس‌نامه ندارد و امروز دم از غیرقانونی بودن باشگاه شاهین می‌زنید.

وی خطاب به برخی از همکارانش در شورای شهر بوشهر گفت: عده‌ای از شما در شورای شهر به دنبال منافع شخصی هستید، بیایید با مردم صادق باشید و بگویید منفعت ما این است که در باشگاه نفوذ کنیم، نیایید پشت سر کسی خود را قایم کنید که اهداف شما برخی همکاران بر مردم کاملا روشن است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر ادامه داد: سه سال است که این باشگاه احیاء شده و نیاز است به این تیم کمک شود تا بتوانیم این موج شور و شادی در دل مردم همچنان استمرار داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر