شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرودگاه‌های بوشهر گفت: پرواز بوشهر به تهران در هفته به شش پرواز و مسیر بوشهر به مشهد نیز به دو پرواز در هفته افزایش یافته است. به گزارش فکرشهر، عباس محمدی با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی بوشهر از پرترافیک‌ترین فرودگاههای کشور است، اظهار کرد: سالانه 23 هزار و 645 پرواز مسافری، آموزشی و نظامی در فرودگاه بوشهر نشست و برخاست می‌کنند که در نوع خود از پر ترددترین فرودگاههای کشور محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۱۶
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۳

فکرشهر: مدیرکل فرودگاه‌های بوشهر گفت: پرواز بوشهر به تهران در هفته به شش پرواز و مسیر بوشهر به مشهد نیز به دو پرواز در هفته افزایش یافته است. 

به گزارش فکرشهر، عباس محمدی با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی بوشهر از پرترافیک‌ترین فرودگاههای کشور است، اظهار کرد: سالانه 23 هزار و 645 پرواز مسافری، آموزشی و نظامی در فرودگاه بوشهر نشست و برخاست می‌کنند که در نوع خود از پر ترددترین فرودگاههای کشور محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه پروازهای مسیر بوشهر به تهران و بلعکس افزایش یافته گفت: اکنون مسیر بوشهر به تهران و بلعکس در هفته شش پرواز رفت و شش پرواز برگشت انجام می‌شود که نسبت که سال گذشته تعداد پروازهای این مسیر افزایش یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های بوشهر به افزایش پروازهای مسیر بوشهر به مشهد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مسیر بوشهر به مشهد در ایام تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها پر تردد می‌شود اکنون تعداد پرواز این مسیر به دو پرواز در هفته رسیده که در صددهستیم پرواز این مسیر افزایش یابد.

محمدی با بیان اینکه مسیر بوشهر- مشهد روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود گفت: این پروازها جوابگوی نیازهای مردم استان است ولی برای افزایش رضایت‌مندی مردم در صدد افزایش پروازهای این مسیر هستیم.

وی از تخصیص 100 میلیاردریال اعتبار برای تجهیز فرودگاه بوشهر به امکانات مورد نیاز خبرداد و گفت: اکنون فرودگاه فرودگاه بوشهر در آستانه بهره‌برداری از سامانه ای.ال.اس قرار دارد که با بهره‌برداری از این سیستم امکان نشست و برخاست هواپیما در هر شرائط جوی در فرودگاه بوشهر فراهم می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های بوشهربا بیان اینکه در یکسال گذشته 50 پروژه در فرودگاه بوشهر اجرایی شده خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها که در بخش‌های مختلف ایمنی، رفاهی، عمرانی و تجهیزاتی اجرا شده نقش مهم و تاثیر گذاری در بهبود وضعیت فرودگاه بوشهر و افزایش رضایت مندی مردم استان بوشهر داشته است.

محمدی با بیان اینکه امسال طرح‌های مختلفی در فرودگاه بوشهر اجرا می‌شود گفت: اکنون عملیات روشنایی باند فرودگاه بوشهر در دست اجرا است که تا ماه آینده این عملیات تکمیل می‌شود.

وی به اجرای فیبر نوری در فرودگاه بوشهر اشاره کرد و افزود: به منظوربهره گیری از امکاناتی بهتر وخدماتی به روز طرح فیبر نوری در فرودگاه بوشهر انجام شده که با استفاده از این الگوی ارتباطی امنیت و تبادل پیام‌ها در پروازها افزایش یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از بهره‌برداری ازاتوماسیون اداری فرودگاه بوشهر خبرداد و گفت: فرآهم آمدن بستر زیرساختی دسترسی به سیستم اتوماسیون اداری، اینترنت، صدور کارت پرواز به‌صورت الکترونیکی از مزایای اجرای فیبرنوری در فرودگاه بوشهر است.
منبع: تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر