دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۳۴۴
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: مدیر سازمان حج و زیارت استان بوشهر گفت: امسال ۸۰۰ نفر حاجی از استان بوشهر به زیارت اعزام می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرسول رنجبر عصر سه‌شنبه در نشست هم اندیشی مسئولان کمیته امداد با مدیران کاروان‌های حج و زیارت استان بوشهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره در امور خیر مشارکت و همراهی خوبی را داشته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نشست‌هایی برای توسعه امور خیریه در جامعه بیان کرد: این سازمان و مدیران کاروان‌های زیارتی آمادگی کامل برای همکاری در برنامه‌های کمیته امداد در رسیدگی به نیازمندان را دارد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان بوشهر اضافه کرد: در این جلسه مشترک مقرر شد با همکاری مدیران کاروان‌ها، ۳۰۰ حاجی حمایت از کودکان ایتام بی سرپرست و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را برعهده بگیرند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد هزینه ۷۰ سری جهیزیه برای نوعروسان مددجو از سوی حاجیان تأمین شود و علاوه بر آن بخشی از ولیمه و اطعام هر حاجی برای مددجویان نیازمند به کمیته امداد تحویل داده شود.

رنجبر ادامه داد: مشارکت در امور خیر دارای برکات و خیرات بسیار زیادی است و تلاش داریم تا زمینه‌ساز حضور و مشارکت بیشتر در چنین اموری باشیم.

نشست هم اندیشی مشترک مسئولان کمیته امداد استان بوشهر و مدیران کاروان‌های سازمان حج و زیارت این استان با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری میان حجاج و هدایت هزینه های جانبی زائران برای کمک به محرومان و نیازمندان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر