جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۴۰۱
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر تحقق مطالبات مردم گفت: با توجه به اینکه مردم استان بوشهر با مشکلات زیست محیطی صنایع نفت و گاز و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند از دولت تدبیر و امید خواستار حل این مشکلات هستند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، ابوذر دهدار در نشست اعضای شورای شهر بوشهر مشکلات تامین آب را یکی از بحرانی‌ترین مسائل این استان دانست و اظهار داشت: افزایش دمای هوا در استان بوشهر حل مشکلات آب آشامیدنی را دو چندان کرده چراکه مصرف آب و برق در فصل تابستان بیش از ماه‌های دیگر است.

وی افزود: مردم استان بوشهر از دولت با تدبیر و درایت  انتظار دارد برای مشکلات و معضلات این استان که اساسی‌ترین آنها مسئله آب است، چاره اندیشی کنند.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به سفر مقامات کشوری به استان خواستار مشخص شدن دستاوردهای سفر وزیران و مقامات کشوری به استان شد.

 دهدار با بیان اینکه در ماه‌های گذشته شاهد سفر وزیران و جمعی از مقامات کشوری به استان بودیم گفت: انتظار می‌رود سفر این مقامات دستاوردهای خوبی برای توسعه استان و حل مشکلات مردم داشته باشد.

وی، با بیان اینکه مردم این استان با مشکلات زیست محیطی صنایع نفت  و گاز و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند  تاکید کرد: مردم بوشهر از دولت تدبیر و امید خواستارند با توجه به ظرفیت‌های این استان و حضور صنایع عظیم نفت و گاز و نیروگاه اتمی، گره از مشکلات زیست محیطی و بیکاری استان باز کند.

دهدار با تاکید بر اجرایی شدن آیین‌نامه ترخیص کالای همراه ملوان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از مردم این استان به  شغل تجارت و دریانوردی مشغول به فعالیت هستند انتظار می‌رود مسئله ته لنجی به شکلی که  با رضایت مندی آنها همراه باشد به سرانجام برسد.

رئیس شورای شهر بوشهر تسریع در ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان استان و توجه به زیرساخت‌های گردشگری و راه آهن بوشهر به شیراز و توجه به عمران شهری را از دیگر مطالبات بوشهری‌ها دانست و اظهار میدواری کرد با سفر وزراء و  مشارکت مدیران استان، تحولی در آنها ایجاد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر