يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت الاسلام محمدی در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه شهر کاکی از استاندار و نیروی انتظامی استان بوشهر تقدیر کرد.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمدی در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه شهر کاکی که با حضور مردم مومن ولایت‌مدار در مصلای‌الزهرا(س) این شهر اقامه شد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی از تلاش‌های استاندار جوان بوشهر در عرصه مختلف تقدیر کرد و افزود: از روزهای فعالیت استاندار بوشهر از دولت امید با تدبیر زیبایش در انتخاب استانداری جوان و نخبه فرزند این استان تشکر کردیم و ما به این انتخاب خوش‌بین هستیم.
کد خبر: ۴۴۴۳
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳

فکرشهر: حجت الاسلام محمدی در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه شهر کاکی از استاندار و نیروی انتظامی استان بوشهر تقدیر کرد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمدی در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه شهر کاکی که با حضور مردم مومن ولایت‌مدار در مصلای‌الزهرا(س) این شهر اقامه شد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی از تلاش‌های استاندار جوان بوشهر در عرصه مختلف تقدیر کرد و افزود: از روزهای فعالیت استاندار بوشهر از دولت امید با تدبیر زیبایش در انتخاب استانداری جوان و نخبه فرزند این استان تشکر کردیم و ما به این انتخاب خوش‌بین هستیم.

امام جمعه کاکی افزود: امروز در اندک زمانی که سالاری مسئولیت سکانداری استان بوشهر را بر عهده گرفته شاهد تلاش‌های مثمرثمرش هستیم.

محمدی تصریح‌کرد: وی همیشه مشغول پیگیری اموری است که بنیادی، ماندگار و اساسی برای استان بوشهر است و بنده از ایشان تشکر و اعلام حمایت می‌کنم، امیدوارم خداوند و روح بلند برادر شهیدش مددکارش باشد.

امام جمعه کاکی از تلاش مجاهدانه نیروی انتظامی استان بوشهر و شهرستان دشتی در دستگیری باند مسلح در دشتی تقدیر کرد.

وی خاطرنشان‌کرد: به فضل الهی با همت بلند نیروی انتظامی استان بوشهر و شهرستان دشتی تعدادی سارق مسلح و حرفه‌ای دستگیر شدند که البته این کار با یک عملیات خوب و طراحی شده اتفاق افتاد.

محمدی بیان‌ داشت: با گشت زمینی و هوایی و تلاش و رصد شبانه‌روزی این اقدام مهم نتیجه‌داد من از همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم و دوام توفیقات آن بزرگواران را از ذات اقدس احدیت مطالبه می‌کنم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر