يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۶۱۵
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: کاهش یک درصد هدررفت آب در استان بوشهر نیازمند ۱۰ میلیارد تومان است.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض‌پور در نشست برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر از ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه اقتصادی و اشتغال برخوردار است.

وی از کشاورزی، تولید گوجه فرنگی خارج از فصل، صید و صیادی، صنعت و تجارت دریایی به عنوان ظرفیت‌های مهم کنگان نام برد و افزود: رفع مشکلات و موانع در شهرستان کنگان را به صورت جدی در دستور کار داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۸۳ درصد جمعیت روستایی و ۹۷ درصد از جمعیت شهری شهرستان کنگان تحت پوشش شبکه آبرسانی هستند.

وی به هدررفت ۴۰ درصدی آب در شبکه‌های آبرسانی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: کاهش یک درصد هدر رفت آب در استان بوشهر نیازمند حدود ۱۰ میلیارد تومان است که در مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

عوض‌پور با اشاره به اینکه شهرستان کنگان از نظر سرانه فضای ورزشی وضعیت بهتری نسبت به میانگین استانی دارد، اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان کنگان نیازمند ۱۱۱ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی در کنگان بیان کرد: تسریع در تکمیل این طرح‌ها و افزایش کیفیت اجرای پروژه‌ها باید به صورت جدی مد نظر باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر