جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۶۱۹
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳

فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از تصویب ۲۲.۵ میلیارد ریال برای احداث و توسعه سه استادیوم فوتبال چمن مصنوعی خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سید کمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشارکت دادن وزارت نفت در توسعه شهرستان‌های دشتی و تنگستان از جمله اقدامات و پیگیری های اصلی در این دوره نمایندگی بوده است.

وی گفت: از بدو این دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های زیادی برای ایفای مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در شهرستان‌های دشتی و تنگستان صورت پذیرفت و خوشبختانه اعتبار مناسبی در زمینه های مختلف مورد تصویب قرار گرفت.

نماینده دشتی و تنگستان افزود: احداث استادیوم زمین فوتبال در دو شهر آباد تنگستان و بادوله دشتی از جمله مطالبات به حق جوانان ورزشکاران بود و در جلسات متعددی مورد پیگیری قرار گرفت تا سرانجام مورد موافقت وزارت نفت قرار گرفت تا در انجام این دو پروژه مشارکت کند.

تلاش برای افزایش اعتبارات ورزشی

وی با اشاره به اینکه شهرداری های این دو شهر زمین این استادیوم را اختصاص داده و زیرسازی های لازم را انجام خواهند داد، افزود: به این ترتیب وزارت نفت از محل طرح عمران مناطق نفت خیز در مرحله اول با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در فاز اول این دو پروژه که شامل احداث زمین چمن مصنوعی و فنس کشی است مشارکت خواهد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا اعتبار بیشتر و به موقعی برای اجرای فاز اول این دو پروژه تصویب و اختصاص یابد و پس از اجرای فاز اول، فاز دوم که شامل احداث سکوی تماشاگران، رختکن و ... می شود نیز در دستور کار قرار گیرد.

شهریاری توسعه استادیوم زمین چمن مصنوعی بندر عامری تنگستان را نیز یکی از مطالبات مردم و جوانان این بندر عنوان کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده، وزارت نفت با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در توسعه این استادیوم و احداث سکوی تماشاگران، رختکن و ... مشارکت خواهد کرد.

توسعه ورزش در روستاها

وی گفت: احداث سالن ورزشی محمدعامری که با حضور وزیر محترم ورزش به بهره برداری رسید و همچنین سالن های ورزشی گرگور، عالی حسینی، جایینک و رستمی که بزودی به بهره برداری می‌رسد.

شهریاری گفت: همچنین تصویب اعتبار لازم برای تکمیل سالن ورزشی باغان از محل اعتبارات طرح عمران مناطق نفت خیز بوده و امیدواریم احداث این زیرساختها منجر به توسعه ورزش و تندرستی در شهرستانهای دشتی و تنگستان گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر