سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین کشورمان در پیامی درگذشت سرمربی سابق تیم ملی والیبال را تسلیت گفت.به گزارش فکرشهر از دفتر سید محمد خاتمی، در این پیام آمده است: درگذشت نابهنگام و دردآور قهرمان بااخلاق و پرافتخار کشور مرحوم حسین معدنی که بدون تردید در باروری نهال نوپای والیبال و موفقیت های این ورزش نقش مهمی داشت برای جامعه ورزش ما و به طور کلی جامعه ای که بیش از هر چیز به اخلاق و اعتدال نیازمند است خسارتبار بود.
کد خبر: ۴۴۶۲
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین کشورمان در پیامی درگذشت سرمربی سابق تیم ملی والیبال را تسلیت گفت.

به گزارش فکرشهر از دفتر سید محمد خاتمی، در این پیام آمده است: درگذشت نابهنگام و دردآور قهرمان بااخلاق و پرافتخار کشور مرحوم حسین معدنی که بدون تردید در باروری نهال نوپای والیبال و موفقیت های این ورزش نقش مهمی داشت برای جامعه ورزش ما و به طور کلی جامعه ای که بیش از هر چیز به اخلاق و اعتدال نیازمند است خسارتبار بود.

رییس جمهوری پیشین کشورمان در این پیام ضمن تسلیت این مصیبت به ورزش دوستان، اصحاب ورزش و جامعه ایرانی به خصوص خانواده محترم آن مرحوم، برای مرحوم حسین معدنی از درگاه حضرت پروردگار آمرزش و رحمت و برای بازماندگان محترم او شکیبایی و تندرستی و پاداش نیکو مسالت کرده است.

حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که به دلیل گرفتگی مجرای صفرا چند روزی در بیمارستان بستری بود، روز گذشته (جمعه10 مرداد) در سن 43 سالگی درگذشت.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر