يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ توسط ورزشکار دشتستانی انجام می شود:
فکرشهر: اسماعیل مسیح گل، 35 ساله و دارای لیسانس روابط عمومی است. او در حال حاضر شغل ثابتی ندارد و می گوید شغلش آزاد است. این جوان تصمیم گرفته از شهر برازجان تا مرکز اهداء عضو کشور به عنوان سفیر سلامت، کتاب و بهزیستی پیاده روی کند...
کد خبر: ۴۴۶۳۸
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰

فکرشهر ـ اسماء بوستانی: اسماعیل مسیح گل، 35 ساله و دارای لیسانس روابط عمومی است. او در حال حاضر شغل ثابتی ندارد و می گوید شغلش آزاد است. این جوان تصمیم گرفته از شهر برازجان تا مرکز اهداء عضو کشور به عنوان سفیر سلامت، کتاب و بهزیستی پیاده روی کند.

این جوان ورزشکار در مراسم بدرقه خود به «فکرشهر» گفت: انگیزه ام از این کار اطلاع رسانی برای اهداء عضو است.

مسیح گل، زمان پیاده روی خود از شهر برازجان تا تهران را 35 روز اعلام کرد و گفت: حدود 4 ماه است که خود را از لحاظ جسمی برای این پیاده روی آماده کرده ام، قصد دارم به محض رسیدن به تهران با محسن چاوشی، مرکز اهداء عضو کشور و دکتر کتایون نجفی زاده دیدار داشته باشم و ملاقات با وزیر فرهنگ و ارشاد و ابلاغ پیام کتاب اداره ارشاد شهر برازجان به آنان را نیز در برنامه خواهم داشت.

مسیح گل می گوید: در مسیر رفت در شهرهای کازرون، شیراز، آباده، شهرضا و... اقامت خواهم داشت. 

وی اضافه کرد: در پایان با شعار اهداء عضو از شهردار، رییس شورا و دیگر مسئولین محترمی که جهت بدرقه بنده قدم رنجه فرمودند تشکر و قدردانی می نمایم.

رییس اداره سازمان های مردم نهاد نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز با فرهنگ سازی بسیار عالی در استان، اهداء عضو روند خوبی نسبت به سال های گدشته داشته است.

وی افزود: سال به سال به تعداد افرادی که کارت اهداء عضو دریافت می کنند افزوده می شود به صورتی که تا کنون 5 هزار نفر در استان بوشهر کارت اهداء عضو دریافت کرده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر