دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: يكي از انتخاب هاي مهم و سرنوشت ساز هر فرد در پایان دوره دانش آموزی انتخاب رشته تحصيلي و دانشگاه محل تحصيل است.به گزارش فکرشهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتستان در جلسه انتخاب رشته که با حضور معاونین ،  کارشناسان امور تربیتی و مشاوران برگزار شد، ضمن بیان نقش و اهمیت انتخاب رشته صحیح در سرنوشت داوطلبین اظهار داشت: يكي از انتخاب هاي مهم و سرنوشت ساز هر فرد در پایان دوره دانش آموزی انتخاب رشته تحصيلي و دانشگاه محل تحصيل است.
کد خبر: ۴۴۸۸
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۹

فکرشهر: يكي از انتخاب هاي مهم و سرنوشت ساز هر فرد در پایان دوره دانش آموزی انتخاب رشته تحصيلي و دانشگاه محل تحصيل است.

به گزارش فکرشهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتستان در جلسه انتخاب رشته که با حضور معاونین ،  کارشناسان امور تربیتی و مشاوران برگزار شد، ضمن بیان نقش و اهمیت انتخاب رشته صحیح در سرنوشت داوطلبین اظهار داشت: يكي از انتخاب هاي مهم و سرنوشت ساز هر فرد در پایان دوره دانش آموزی انتخاب رشته تحصيلي و دانشگاه محل تحصيل است.

حبیب اله بوستانی با بیان اینکه حضور کارشناسان متبحر در پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش شهرستان، بهترین و مطمئن ترین مکان برای دریافت مشاوره است گفت: داوطلبان با مراجعه به این پایگاه‌ از خدمات مشاوره‌ای متخصصان در این مرکز برای انتخاب رشته دانشگاهی می توانند کمک بگیرند.

وی یادآور شد: پایگاه انتخاب رشته همه روزه از 15 لغایت 20 مرداد آماده ارائه خدمات به داوطلبان است و خواهران از ساعت 8 الی 13 و برادران عصرها از ساعت 16 الی 20 جهت مشاوره و انتخاب رشته به پایگاه انتخاب رشته واقع در خیابان انتهای فردوسی و ابتدای خیابان مولوی نبش کانون امام خمینی (ره ) پژوهشسرای متقین مراجعه کنند .

وی هزینه انتخاب رشته برای افراد آزاد را 200 هزار ریال و برای خانواده محترم فرهنگیان و ایثار گران 150 هزار ریال اعلام نمود .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر