دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مجموع اعتبار پروژه درمانگاه شهید رجایی شهر اهرم در سال جاری 10 میلیارد ریال است که پیش‌بینی می‌شود به حول قوه الهی در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسد.به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده در بازدید از پروژه در حال ساخت درمانگاه شهید رجایی شهر اهرم اظهار داشت: علاوه بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی باید به کیفیت اجرای پروژه‌ها توجه جدی شود.وی افزود: رعایت اصول و استانداردهای فنی و کارشناسی در اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار ضروری است که نباید فدای تعجیل در اتمام پروژه شود.
کد خبر: ۴۵۰۹
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: مجموع اعتبار پروژه درمانگاه شهید رجایی شهر اهرم در سال جاری 10 میلیارد ریال است که پیش‌بینی می‌شود به حول قوه الهی در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده در بازدید از پروژه در حال ساخت درمانگاه شهید رجایی شهر اهرم اظهار داشت: علاوه بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی باید به کیفیت اجرای پروژه‌ها توجه جدی شود.
وی افزود: رعایت اصول و استانداردهای فنی و کارشناسی در اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار ضروری است که نباید فدای تعجیل در اتمام پروژه شود.

ترک‌زاده با بیان اینکه احداث درمانگاه شهید رجایی از نیازهای اساسی بخش سلامت در شهرستان است اعلام کرد: مجموع اعتبار این پروژه در سال جاری 10 میلیارد ریال است که پیش‌بینی می‌شود به حول قوه الهی در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه مطلوب است و در حال حاضر متناسب با برنامه زمان‌بندی حرکت می‌کند.

درمانگاه شهید رجایی اهرم، به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین درمانگاه استان، در زمینی به مساحت2500 متر مربع و با زیربنای 1770 متر مربع در سه طبقه در حال اجرا است.

در این درمانگاه بخش‌های تخصصی رادیولوژی، زنان، اطفال، داخلی، دندان‌پزشکی، بیوشیمی، متالوژی، آزمایشگاه و... مستقر خواهد شد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر