يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۱۰۱
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر؛ حسام منصوری مطلق در دیدار با شهردار و اعضای شورای بندرریگ اظهار داشت: باید تلاش شود حتی الامکان برای امسال پروژه جدید تعریف و کلنگ زنی نشود.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: تلاش ما بر ادامه و تکمیل پروژه عمرانی نیمه کاره و بر جا مانده در سطح شهرستان است و بر این امر اهتمام ویژه داریم.

https://media.mehrnews.com/d/2018/07/17/3/2836111.jpg

منصوری مطلق بیان داشت: برای نخستین بار در شهرستان گناوه شورای نظارت فنی شهرستان راه اندازی شده است که در چهار چوب قانون و بر اساس شرح وظایف محوله از این پس انجام وظیفه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از جمله وظایف شورای فنی نظارت سرکشی و بازدید از پروژه ها بوده و همچنین اختیار تعطیل کردن آنها را نیز دارد.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه همچنین از روند پیشرفت طرح ها در بخش ریگ اظهار رضایت کرد و از شهردار و مجموعه شهرداری و شورای این شهر تشکر و قدردانی کرد.

شهردار بندر ریگ نیز در این نشست ابتدا گزارشی از عملکرد شهرداری ارائه کرد و گفت: امسال در جذب اعتبارات عمرانی موفق بوده ایم و تا دهه فجر امسال حداقل ۳ پروژه زیر ساختی تکمیل و مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

محمدرضا عرب زاده در این نشست با تاکید بر توسعه زیر ساخت های شهر بندر ریگ خواستار افزایش اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته شد.

در دیدار شهردار و شورای بندرریگ با معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه طرح ها و پروژه های این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر