يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ به مناسبت روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه؛
فکرشهر: همایش تکریم و بزرگداشت امامزاده محمدبن باقر ۲۸ تیر ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و خادمین آستان قدس رضوی در شهر بوشهر و در آستان مقدس امامزاده محمدبن باقر (ع)  برگزار شد...
کد خبر: ۴۵۲۰۶
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

فکرشهر- اسماء بوستانی: همایش تکریم و بزرگداشت امامزاده محمدبن باقر ۲۸ تیر ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و خادمین آستان قدس رضوی در شهر بوشهر و در آستان مقدس امامزاده محمدبن باقر (ع)  برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، نماینده ولی فقیه در راستای ایمان مسلمانان گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید: کسانی که ایمان قوی دارند کارهای شایسته انجام می دهند و اجر آنان با من است و ذره ای از پاداششان نادیده گرفته نمی شود. دیگر انسان ها که ایمان یا عمل صالح یا هر دو را  ندارند در زیان هستند.

 

آیت اله صفایی بوشهری ادامه داد: کسانی در زندگی موفق هستند که با ایمان و عمل صالح زندگی کنند و در قبال مشکلات پیش رو صبر پیشه کنند و دین خود را برای این دنیا زیر پا نگذارند.

وی با بیان این که دنیا خواه نا خواه در حال گذر است اظهار داشت: انسان در زندگی خود باید بر اساس آموزه های دین قدر عمر خود را بداند و ایمان و عمل صالح را سرلوحه زندگی خود قرار دهد تا خداوند خریدارش شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه مسلمانان باید از فرصت معنویت بقاع متبرکه استفاده کنند، افزود: بقاع متبرکه آموزش و آموزه های دین اسلام است و برای مسلمانان یک مدرسه تلقی می شود. استان بوشهر نیز دارای خواهران و برادرانی است که در مسیر اهل بیت گام بر می دارند و استان ولایت و اهل بیت است.

آیت اله صفایی بوشهری خطاب به خادمان آستان قدس رضوی گفت: از شما بزرگ مردانی که با قدوم مبارک خود استان بوشهر را معطر کردید تا بتوانید در این مراسم باشکوه حضور داشته باشید کمال تشکر و قدردانی دارم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف استان بوشهرضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: مراسم تکریم و بزرگداشت امام زادگان، در سراسر استان نیز در حال برگزاری است، چرا که سرزمین ایران اسلامی از اماکنی است که به نور وجود امام زادگان و اهل بیت عصمت و طهارت منور شده است.

سید مهدی حسینی تعداد بقعه های متبرکه در استان بوشهر را ۳۷۵ بقعه اعلام کرد و افزود: حدود ۲۰۰ امام زاده جلیل القدر نیز در استان بوشهر وجود دارد که با نور وجودشان این استان را منور ساخته اند.

 

نظرات بینندگان
نوشاد باقری
|
-
|
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۷
تشکر از سرکار خانم بوستانی  
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر