جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۳۸۵
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: مدیرکل آمورش و پرورش استان بوشهر گفت: در تلاش هستیم تا شرایط مناسب تحصیل برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ناصر کرمی صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرکل و معاونین کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به این که دانش آموزان در تب و تاب آمادگی برای ورود به مدارس در زمینه داشتن پوشاک مدرسه و لوازم‌التحریر هستند نیاز است که قبل از مهرماه انجام شود.

وی افزود: برای این که شرایط مناسبی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت رخ دهد رایزنی مناسبی با تولیدی های طرف قرارداد برای تخفیف هزینه تامین پوشاک مدارس انجام می دهیم تا دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بی بضاعت بتوانند از پوشاک مدارس برخوردار شوند.

مدیرکل آمورش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به تاکید بر غیرقانونی بودن اخذ هرگونه وجه در حین و بعد از نام نویسی از دانش آموزان، مجدد به مدارس تاکید کرده‌ایم که در هیچ شرایطی از دانش آموزان و به خصوص دانش آموزان بی‌بضاعت هزینه‌ای خارج از دستورالعمل اجرایی نام نویسی دانش آموزان دریافت نشود.

کرمی عنوان کرد: سعی ما این است که در قالب یک برنامه زمینه بهره مندی دانش آموزان بی بضاعت را از کمک های خیرین در زمینه پوشاک و نوشت افزار رایگان فراهم سازیم.

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های مدارس، انجمن اولیاء و مدارس است که می‌توان از ظرفیت آنها برای جذب خیرین در زمینه کمک به دانش آموزان بی بضاعت استفاده کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر