شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۴۷۰
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: در چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان بوشهر ۲۳۲ فعال قرآنی در رشته‌های مختلف با هم رقایت کردند که برترین‌ها به مرحله کشوری راه می‌یابند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر در برگزاری مرحله استانی چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان بوشهر با بیان اینکه این مسابقه با حضور فعالان قرآنی برپا شده است اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 232 نفر خواهر و برادر در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ 5 ، 10 و 20 جزء قرآن و حفظ کل، هم‌خوانی، اذان، دعاخوانی  و آزمون معارف به هم رقابت می‌کنند.

احمد اسمعیلی با بیان اینکه نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابد خاطر نشان کرد: نفرات برتر هر رشته انتخاب و برای آنان جواز حضور در مسابقات کشوری، مهرماه در استان مرکزی صادر می‌شود.

وی با اشاره به حضور جوانان در این دوره از مسابقات افزود: آن چیزی که این دوره از مسابقات قرآنی با دیگر دوره‌ها متفاوت کرده ، حضور جوانان است که برخی از آنها حافظ کل قرآن در این رقابت شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر سطح برگزاری مسابقات قرآنی در این دوره را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این دوره از نظر کمی و کیفی مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته رشد کرده  چراکه چهره‌های قرآنی استان بوشهر ملی و بین المللی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر