جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی ریز از برداشت 15 هزار تن لیموترش از باغات این شهرستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، حیدر حیاتی امروز در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: شهرستان جم از شهرستان‌های مهم در عرصه کشاورزی است و به ویژه در برداشت مرکبات جایگاه خاصی دارد.وی افزود: تلاش برای افزایش سطح کیفی تولیدات کشاورزی از اولویت‌های این شهرستان است و برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.
کد خبر: ۴۵۵۲
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۹

فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی ریز از برداشت 15 هزار تن لیموترش از باغات این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حیدر حیاتی امروز در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: شهرستان جم از شهرستان‌های مهم در عرصه کشاورزی است و به ویژه در برداشت مرکبات جایگاه خاصی دارد.

وی افزود: تلاش برای افزایش سطح کیفی تولیدات کشاورزی از اولویت‌های این شهرستان است و برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

حیاتی از آغاز برداشت لیموترش از باغات ریز خبر داد و خاطرنشان کرد: برداشت لیمو ترش از باغات بخش ریز آغاز شده و تا اواسط شهریور ماه ادامه می‌یابد.

رئیس جهاد کشاورزی ریز از برداشت 15 هزار تن لیموترش از باغات ریز خبر داد و تصریح کرد: حدود 600 هکتار از زمین‌های کشاورزی در بخش ریز زیر کشت مرکبات است و پیش‌بینی می‌شود امسال از هر هکتار حدود 25 تن محصول لیمو ترش برداشت شود که بر این اساس در سال جاری بیش از 15 هزار تن محصول برداشت خواهد شد.

حیاتی یادآور شد: محصول برداشت شده به استان‌های تهران، اصفهان، شیراز و دیگر استان‌های کشور ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله محصول تعدادی از باغات لیمو ترش به صورت یکجا توسط اشخاص حقیقی خریداری می‌شود، گفت: قیمت عمده هر کیلو لیمو ترش در حال حاضر بین یک‌هزار و 800 تا 2 هزار و 200 تومان در حال نوسان است و این درحالیست که هر کیلو لیموترش در بازار حدود 4 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس جهاد کشاورزی ریز بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه کشاورزی در ریز بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر