جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۸۳۶
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این شورا میراث‌دار بسیاری از مشکلات، کمبودها و پروژه‌های نیمه تمام بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابوذر دهدار ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شورای پنجم از ابتدای کار خود تلاش کرد تا بتواند خدمات شهری مناسبی را در شهر بوشهر ارائه دهد.

وی با بیان اینکه فعالیت های در بخش های مختلف درحال انجام است، افزود: فعالیت های شورای شهر شامل، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: این شورا میراث‌دار بسیاری از مشکلات، کمبودها و پروژه‌های نیمه تمام بود که در ابتدا تلاش شد که مشکلات موجود رفع و پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی نقش تاثیر گذاری در تسریع این روند دارد بیان کرد: از ورود سرمایه گذاران به بخش های مختلف عمرانی، تفریحی و خدمات رسانی به مردم شهر بوشهر استقبال خواهیم کرد.

ساماندهی دستفروشان

دهدار با اشاره به برخی صحبت های گفته شده در خصوص غیر استاندارد بودن تقاطع غیر همسطح ورودی شهر بوشهر، بیان کرد: این تقاطع کاملا امن و استاندارد است و تنها فاقد علائم است.

وی در خصوص ساماندهی دستفروشان از سطح شهر، خاطر نشان کرد: هیچ راهی برای برخورد با دستفروشان بدون مجوز صنف وجود ندارد.

تعیین تکلیف شهردار بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه برخی کارها بدلیل اینکه نیاز به همکاری دیگر نهادها است، انجام نشده است، گفت: طرح جمع آوری متکدیان یکی از این طرح ها است.

دهدار در پاسخ به طولانی شدن انتخاب شهردار و اداره شدن یکساله شهرداری بوشهر توسط سرپرست، اظهار کرد: رئیس شورای شهر نمی‌تواند حکم شهردار را صادر کند و باید منتظر مرجع صدور حکم که وزیر کشور است ماند.

شورای شهر مناسب‌سازی می‌شود

وی با بیان اینکه تلاش شده در اجرای پروژه ها و خدمات رسانی به تمامی محلات شهر بوشهر بصورت متوازن انجام شود، افزود: شهرک جدید نیایش یکی از مکان های مسکونی جدید است که تلاش شده خدمات به این محل نیز ارائه شود. اکنون جمع آوری زباله مستمر و ایستگاه اتوبوس نیز در آنجا راه اندازی شده است.

دهدار با اشاره به اینکه جامعه باید برای همه افراد مطلوب باشد عنوان کرد: تلاش شده در اجرای طرح های شهری پیوست مناسب سازی برای توانیابان وجود داشته باشد. ساختمان شورای شهر نیز برای توانیابان نیز به زودی بهسازی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر