جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نگاه به خبرنگاران و حرفه خبرنگاری نباید سطحی باشد ازیرا فعالان این بخش نقشی مهم در توسعه ملی و منطقه ای کشور دارند.به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به رسالت و اهمیت حرفه خبرنگاری باید جایگاه خبرنگاران در جامعه همانند دیگر حرفه ها مشخص باشد.وی اظهارکرد: حرفه خبرنگاری باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد تا فعالان این بخش با دلگرمی، امید و پشتکار بیشتر برای جامعه فعالیت کنند. 
کد خبر: ۴۶۰۴
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نگاه به خبرنگاران و حرفه خبرنگاری نباید سطحی باشد ازیرا فعالان این بخش نقشی مهم در توسعه ملی و منطقه ای کشور دارند.

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به رسالت و اهمیت حرفه خبرنگاری باید جایگاه خبرنگاران در جامعه همانند دیگر حرفه ها مشخص باشد.

وی اظهارکرد: حرفه خبرنگاری باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد تا فعالان این بخش با دلگرمی، امید و پشتکار بیشتر برای جامعه فعالیت کنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر ادامه داد: امروز بیمه خبرنگاران یکی از مهمترین مشکلات فعالان این بخش است زیرا به دلیل پرداخت نشدن بموقع بیمه این افراد، آنها بازنشستگی مناسبی ندارند و با مشکل مواجه می شوند. 

وی با اشاره به شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در17 مرداد سال 77 بدست گروه تروریستی و متحجر طالبان در مزار شریف افغانستان گفت: نامگذاری یک روز به نام روز خبرنگار بیانگر جایگاه و رسالت این افراد است و نشان می دهد که خبرنگار برای انجام کارحرفه ای و ادای وظیفه خود حتی از جان خویش نیز می گذرد. 

ماحوذی اضافه کرد: ما مدیران و خدمتگزاران باید در این روز مهم از خبرنگاران به خاطر کار پراهمیتی که دارند تشکر و قدردانی کنیم.

وی با بیان این که خبر در جامعه امروز همانند آب و غذا برای انسان است بیان کرد: نبود اطلاع رسانی دقیق از مشکلات و تنگناهای جامعه ما را با مشکل مواجه می کند به همین دلیل باید زمینه کار را برای خبرنگاران مهیا کرد تا نیازهای جامعه را به مدیران تذکر و یادآوری کنند.

ماحوزی ادامه داد: با اطلاع رسانی صحیح مدیران دستگاه های اجرایی راحت تر به مطالبات مردم می پردازند و می توانند تصمیم گیری کنند.

وی اضافه کرد: پرداختن درست به مسایل هر منطقه از نگاه و چشم تیزبین خبرنگاران می تواند توسعه ملی و منطقه ای را برای جامعه به دنبال داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با وجود رسالت مهم حرفه خبرنگاری ولی به فعالان عرصه خبر بخوبی توجه نشده و می طلبد مدیران توجه و اهمیت بیشتری به این قشر داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر