جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، سعید اسماعیلی، عضو شورای شهر برازجان، طی پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و خصوصا خبرنگاران سخت کوش شهر برازجان تبریک گفت.متن پیام تبریک به شرح زیر است:ن و القلم و مایسطرونجان نباشد جز خبر در آزمون /// هر که را افزون خبر جانش فزوناقتضای جان چو ای دل آگهی است /// هر که آگه تر بود جانش قوی است
کد خبر: ۴۶۱۳
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۶

به گزارش فکرشهر، سعید اسماعیلی، عضو شورای شهر برازجان، طی پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و خصوصا خبرنگاران سخت کوش شهر برازجان تبریک گفت.
متن پیام تبریک به شرح زیر است:

ن و القلم و مایسطرون

جان نباشد جز خبر در آزمون /// هر که را افزون خبر جانش فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهی است /// هر که آگه تر بود جانش قوی است

۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.
این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند .
به حمد خدا رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای خبرنگار، بر سرحرفه خویش با هیچ صاحب زر و زوری معامله نکرده اند و اصول انقلابی خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام می دهند. باشد که انشاالله شما خبرنگاران غیور ایرانی علی رغم همه موانعی که وجود دارد با تأسی بر پیام آور مصائب کربلا، حضرت زینب کبری (س)، طلایه دار سبک مستقل خبری در دنیا باشید.
بنابراین اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور، استان بوشهر و شهرستان دشتستان، خصوصا خبرنگاران پر تلاش شهر برازجان تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.

سعید اسماعیلی
عضو شورای اسلامی شهر برازجان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر