يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۲۹۸
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

فکرشهر:  رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: ۹۰۰ واحد صنفی بدون پروانه در شهرستان بوشهر فعالیت دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی گراشی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هشت هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در شهرستان بوشهر و ۹۰۰ واحد نیز بدون پروانه در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه افزود: برخی از این ۹۰۰ واحد در حال دریافت پروانه هستند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با اشاره به گرانی در بازار، گفت: روزانه گروه‌های کنترل، بازار را رصد می‌کنند و پرونده‌سازی‌هایی نیز انجام شده است و شهروندان می‌توانند در صورت رویارویی با گران‌فروشی به شماره ۱۲۴ صنعت تماس بگیرند.

وی در خصوص نیازسنجی، راه‌اندازی و مکان‌نمایی برخی اصناف، اظهار کرد: چند سالی است این نیازسنجی ها  در راستای بهبود مشکلات بیکاری و ایجاد رقابت  محدودیت ها و نیاز سنجی ها انجام نمی‌شود.

گراشی با اشاره به اینکه هزینه مسکن و مغازه در بوشهر با تهران برابری می‌کند، عنوان کرد: استان بوشهر بین ۱۴ استان گران کشور است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهربیان کرد: بیشترین دلیل گرانی در بوشهر میزان کرایه مغازه‌ها است که بسیاری از آنها وابسته به ادارات است.

وی با اشاره به قیمت کرایه مغازه های اداراتی مانند اوقاف و سازمان تبلیغات، بیان کرد: ۴۰ درصد مغازه های شهر بوشهر اوقافی است و در صورت کاهش، قیمت‌ها نیز کاهش خواهد یافت.

گراشی در خصوص انتقال برخی واحد های صنفی در شهرک صنعتی، گفت: زیر ساخت ها در این راستا  وجود دارد اما انجام آن نیازمند عظم جدی از سوی مسئولان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر