يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۵۳۴
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

فکرشهر:  فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: پیوند پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد باید مستحکم‌تر از گذشته دنبال شود.

به گزارش فکرشهر از  مهر، سرهنگ عیسی داوریان سه‌شنبه‌شب در جمع بسیجیان با اشاره به تأثیرگذاری مساجد در طول تاریخ اظهار داشت: در صدر اسلام مساجد به عنوان بزرگترین پایگاه‌های مردمی محسوب شده و امور جامعه اسلامی در آن انجام می گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما نیز بر پایه مساجد شکل گرفت افزود: نقش این سنگرهای معنوی در پرورش نیروهای انقلابی و اعزام رزمندگان به جبهه ها بر کسی پوشیده نیست.

داوریان با اشاره به کمرنگ شدن نقش مساجد در جامعه کنونی گفت: در کنار توجه به بحث عمران و آبادانی فیزیکی مساجد باید برنامه های فرهنگی آن نیز پرمحتوا،جذاب و بروز باشد.

فرمانده سپاه دیر با اعلام اینکه تمامی برنامه های پایگاه های بسیج با محوریت مسجد برگزار می‌شود، ادامه داد: یکی از راه های رونق سنگر مساجد ارتباط مستمر پایگاه های مقاومت با هیئت امنا است که این مهم از برنامه‌های جدی سپاه دیر است.

وی تأکید کرد: اگر پیوند بسیجیان و پایگاه های مقاومت با سنگر مسجد عمیق‌تر شود موجب رونق دوباره این اماکن دینی خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه دیر نیز گفت: مساجد در گذشته در زمینه های فرهنگی و سیاسی و دیگر ابعاد در جامعه نقش آفرین بودند که امروز نیز باید این جایگاه مهم تقویت شود.

سروان سیدعلی حسینی نیا افزود: دشمنان  از طریق فضای مجازی و شبیخون فرهنگی بدنبال کمرنگ کردن اعتقادات و باورهای نسل جوان هستند که با احیای برنامه های فرهنگی مساجد این دسیسه  بیگانگان خنثی می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر