شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۱۸
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: فرماندار عسلویه گفت: در هفته دولت ۱۳۳ پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان یا به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالنبی یوسفی عصر جمعه در جمع مردم عسلویه با تبریک هفته دولت و تقارن آن با اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: نقش ولایت در جامعه ما ملموس است و در بحران‌ها و گردنه‌های سخت به کمک ما آمده است؛ چه در زمان حضرت امام چه در زمان رهبر انقلاب که سکان انقلاب را در دست داشته‌اند جامعه را به پیش بردند و نقشه دشمن را خنثی کردند.

وی افزود: امروز هم دشمنان نقشه نو مطرح می‌کنند. در مسائل اقتصادی دشمن برنامه دارد ولی با تیزبینی و مسیری که مقام معظم رهبری مشخص فرمودند و مسئولین دراین مسیر حرکت می کنند از این گردنه سخت هم می گذریم.

فرماندار عسلویه به سالروز شهادت شهیدان و هفته دولت اشاره کرد و گفت: مسیر رهبری دارای شاخصه‌هایی است که شهید رجایی و شهید باهنر الگوی ما دراین مسیر هستند. شاخص‌هایی چون مردم‌داری، اخلاص در عمل و تلاش و پشتکار الگو و سرمشق ما مسئولان است.

وی ادامه داد: نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان برای ۱۳۳ پروژه در شهرستان مصوب شده است که در هفته دولت یا به بهره‌برداری می‌رسند یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: این اعتبارات در آب، برق، بهداشت و فرهنگ و آموزش هزینه خواهد شد که در آب اعتبار بیشتری هزینه خواهد شد. آب‌شیرین‌کن شهرستان که دغدغه مردم است موافقت شده و مکان‌یابی نیز انجام شده که به‌زودی انجام می‌شود.

فرماندار عسلویه بیان کرد: مسیر شهرستان را مسیر وحدت و همدلی می‌بینم. مسیر شهرستان مسیر خوبی است و آینده شهرستان را با حمایت مردم روشن می‌بینم. همه ما مسئولان در کنار مردم هستیم و آنچه داریم از مردم است و سرمایه بزرگ جامعه هستند و ما مسئولان باید عملکرد خود را در معرض دید مردم قرار دهیم و راجع به این موضوع به مدیران اداری تاکید کرده‌ام.

وی به سفر وزیر ارتباطات به شهرستان اشاره کرد و افزود: در سفری که وزیر ارتباطات به شهرستان داشتند و امام جمعه محترم هم با همه گرفتاری خانوادگی که داشتند آن روز در جلسه حضور پیدا کردند نتیجه این جلسه شش مصوبه بود که از جمله اداره پست ارتقا یافت، اداره مخابرات مستقل شد و توسعه تلفن ثابت تصویب شد و پوشش جاده‌ای نیز حل می‌شود.

یوسفی با اشاره به سفر وزیر نفت که دیروز به دلیل وضعیت خاص جوی انجام نشد افزود: بنا بود در بحث آلاینده‌ها با ایشان مذاکره داشته باشیم. در جلسات آینده بحث آلایندگی با وزیر مطرح می کنیم تا مسئله آلایندگی حل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر