شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۴۴
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: بخشدار آبدان گفت: تکمیل زیرساخت‌های توسعه‌ای آبدان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابوالحسن گنخکی جمعه‌شب در جمع مردم آبدان با اشاره به تمرکز دولت تدبیر و امید بر عبور کشور از وضعیت فعلی و خنثی‌سازی تهدیدات مکرر دشمن افزود: حمایت اخیر مقام معظم رهبری از دولت دکتر روحانی باید موجب همراهی همه دلسوزان انقلاب اسلامی با دولت برای حل مشکلات به خصوص در بحث معیشت و اشتغال مردم شود.  

وی افزود: دولت زمانی می تواند در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کند که در داخل کشور زمینه همدلی و همراهی با سیاست های کلان نظام فراهم باشد.

وی با اشاره به شعار هفته دولت، شفافیت، کارآمدی و اطلاع رسانی افزود: تلاش می شود ضمن ایجاد شفافیت در فرایند تصمیم گیری دستگاه های اجرایی و ارتقای سطح کارآمدی، نسبت به معرفی خدمات دولت به عنوان دستاورد نظام جمهوری اسلامی از طریق مشارکت فعالانه اصحاب رسانه، نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

بخشدار آبدان با اشاره به پروژه ها و طرح های شاخص عمرانی بخش آبدان گفت: سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای اجرا یا تکمیل پروژه ها و طرح هایی از قبیل توسعه و عمران شهری، اجرای طرح هادی روستایی، سد آبخیزداری، دبیرستان دخترانه، سالن اجتماعات، پاسگاه محیط بانی تخصیص داده شده است.

گنخکی با اشاره به پروژه ها و طرح های قابل افتتاح یا آماده کلنگ زنی گفت: طی هفته دولت، ساختمان جدید اورژانس جاده ای، زیرسازی و آسفالت تعدادی از معابر شهر و روستاها و نوسازی شبکه داخلی و انشعابات آب روستاها به بهره برداری خواهد رسید و عملیات بهسازی معابر روستاها و گازرسانی به پنج روستا و احداث اتاق پایش و تولید آب بصورت کنترل از راه دور در روستاها با حضور مسئولین شهرستان آغاز می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت گفت: علاوه بر افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها، برنامه هایی مانند استقرار میز خدمت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و اجرای مسابقات متنوع ورزشی در شهر و روستاها نیز اجرا می شود.

بخشدار آبدان ضمن تشکر از همراهی مردم و دستگاه های اجرایی، بر ضرورت همدلی بیشتر جهت حرکت هماهنگ برای غلبه بر مشکلات و گام برداشتن در مسیر توسعه آبدان تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر