جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۷۲
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: مادامی که مسئول با صداقت و راستی مسائل و مشکلات و خدمات را با مردم در میان می گذارد همراهی و حمایت مردم نیز بیشتر خواهد بود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، فتح الله نوروزی روز شنبه بمناسبت هفته دولت و در دیدار با جمعی از معتمدین ، اصناف و بازاریان ، صیادان و کشاورزان کنگان افزود: صداقت در گفتار و کردار شاخصه شهیدان رجایی و باهنر بود برهمین اساس ما مسوولان نیز باید با تاسی به شهدا این مسیر را در خدمت به مردم سرلوحه امور قرار دهیم.

وی یادآورشد:همه وظیفه دارند خدمات دولت را که در حقیقت همان خدمات نظام است را بازگو و روح امید را در کالبد جامعه بدمند.

فرماندار کنگان با بیان اینکه هفته دولت نماد وحدت مردم و نظام دینی است اظهارداشت: شعار همدلی و همزبانی مربوط به یک سال خاص نبود و باید همدلی و همزبانی دولت و ملت و دیگر مسئولان همواره مستحکم و قوی تداوم یابد.

نوروزی پاسخگو بودن به مردم و شفافیت در ارائه عملکرد دولت را سیاست و رویکرد دولت دوازدهم دانست و یادآورشد: میز خدمت و نشست های صمیمی مسئولان با مردم در محله های مختلف شهر و روستا و در مساجد و حسینیه های شهرستان کنگان بصورت مداوم و در طول سال گواهی بر پاسخگو بودن مسئولان دولتی به ولی نعمتان خود یعنی مردم است.

وی توسعه اسکله کنگان را یکی از مطالبات به حق مردم ذکر کرد و گفت: با پیگیری ها و همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اتفاقات خوبی رقم خورده و توسعه اسکله بندر کنگان درحال نهایی شدن است.

وی با بیان اینکه اسکله سیراف در هفته دولت کلنگ زنی و اسکله پرک نیز لایروبی خواهد شد ، به موضوع آتش سوزی در اسکله اشاره و با اعلام این خبر که موضوع جبران خسارت حادثه دیدگان در حال پیگیری است ، افزود: کاهش خطاهای انسانی و دیگر عوامل دخیل در این کار می تواند به جلوگیری از بروز حوادث کمک کند .

فرماندار کنگان با تاکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف آب و همراهی مردم گفت:در حال حاضر آب مصرفی مردم با قیمت آب 7500 تومان به ازای هر متر مکعب از آب شیرین کن خریداری و متری 300 تومان به مردم تحویل داده می شود.

وی در خصوص مشکلات دامداران نیز افزود: پیگیر مجوز دامداران هستیم و مشکل آب دامداران نیز بزودی حل خواهد شد.

فرماندار کنگان با ارائه گزارشی از ارتقای حوزه درمان و سلامت در کنگان ، از پیگیری برای کاهش تعرفه های نظام مهندسی و حل مشکلات کشاورزان این شهرستان خبر داد.

لزوم احداث اسکله کنگان، تسریع درتخلیه بارملوانی، لزوم کاهش هزینه های هنگفت نظام مهندسی، حل مشکل دامداران و تامین آب برای آنان ، اهتمام به حل مشکلات کشاورزان، لزوم توجه صنعت به توسعه مناطق پیرامونی، کاهش هزینه های مالیاتی اصناف، لزوم کاهش قیمت سوخت شناورها، توجه بیشتر به نقش و جایگاه اصناف و بازریان در معادلات اجتماعی و فرهنگی و سامان دهی دست فروشان و بازارهای محلی و حمایت از جامعه صیادان از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر