يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۶۷۳۳
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: وزیر ورزش وجوانان گفت: همزمان با هفته دولت 250 طرح نیمه کاره با اعتبار 200 میلیارد تومان در حوزه‌های ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مسعود سلطانی فر هنگام ورود به فرودگاه عسلویه افزود: تعداد طرح‌هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد بیش از پارسال است و نکته اصلی مدیریت منابع مالی است یعنی به جای اینکه تمرکزمان را بر تعداد زیادی طرح بگذاریم که نیمه کاره رها شود، به گونه‌ای برنامه ریزی کرده‌ایم که طرح‌های نیمه تمام بیشتری را تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های مالی، طرح‌هایی که از 10-15 سال پیش بلاتکلیف مانده بود با عنوان «فجر چهلم» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از هفته دولت تا دهه فجر، به بهره برداری می‌رسد.

وزیر ورزش وجوانان بیان کرد: این طرح‌ها شامل سالن‌های ورزشی 6 هزار نفری، چندین ورزشگاه 15 و پنج هزار نفری، سالن‌های دوومیدانی، پیست دوچرخه سواری، استخرهای سرپوشیده و زمین‌های فوتبال است که امیدواریم با افتتاح آنها از نظر سخت افزاری شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات  مختلف داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر