يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۸۳۶
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

فکرشهر:  بخشدار بردخون گفت: گونه کمیاب درختان انار شیطان در روستای شهنیاء بردخون در حال انقراض است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی اخلاقی صبح چهارشنبه در نشست مسئولان شهرستان دیر با مردم روستای شهنیاء اظهار کرد: روستای شهنیاء به سوی پیشرفت و ترقی پیش می رود و آینده ای درخشان خواهد داشت.

وی افزود: خدمات آب، برق و گاز در روستا انجام شده و زیرسازی، آسفالت و سنگ فرش روستا نیز به سرعت در حال انجام است و دهیاری روستا در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مشارکت بسیار خوبی داشته است.

اخلاقی با تقدیر از خیرین روستا در همه زمینه ها، اضافه کرد: درآمد دهیاری در یک سال گذشته ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که حدود شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صرف فعالیت های عمرانی شده و این نشان از اراده شورا و دهیاری برای رفع مشکلات و توسعه روستا است.

وی ابراز داشت: سیستم 4G در روستای شهنیا با اعتبار چهار میلیارد ریال فعال شده و خانه بهداشت نیز تا آبان تکمیل و راه اندازی می شود.

اخلاقی احیای درختان انار شیطان در روستای شهنیاء را فرصت مناسبی برای تقویت گردشگری و خفظ منابع آب و خاک روستا دانست و گفت: همه مسئولان مصمم هستند برای اجرای مطالبات مردم و توسعه منطقه گام بردارند.

در این نشست که فرماندار شهرستان، مدیران ادارات شهرستان و بخش نیز حضور داشتند تعدادی از اهالی روستا و بخش پیرامون مشکلات و کمبودهای منطقه مطالبی بیان کردند.

ابراهیم اسیری از عدم وجود سالن ورزشی و نبود نیرو برای آتش نشانی روستا گفت، حسن بردستانی خواستار نشست مسئولان شهرستان در مرکز بخش شد و از عدم خدمات کافی تأمین اجتماعی و ثبت احوال در بخش گله کرد.

وی گفت: مشکلات بهداشتی درمانی بخش رفع نشده و طرح نخبه پروری در بردخون اجرا نمی شود و جاده بین مزارع تا هنوز در منطقه عملی نشده است.

بردستانی افزود: یک سال از عمر شوراها گذشته اما شورای شهر تاکنون هیچگونه نشستی با مردم نداشته اند و نیروی انتظامی بخش برای انجام مأموریت ها نیاز به نیرو و امکانات دارد.

حسین شهنیایی نیز گفت: یک درخواست ویژه داریم و توجه ویژه می خواهیم که با توجه به بودجه های مختلف چرا به موضوعات فرهنگی توجهی نمی شود و روی کاغذ می ماند.

وی با بیان اینکه حاضرم راهکار، برنامه و تضمین آینده ارائه دهم، افزود: روانشناسی گروه های مختلف، اجرای طرح نخبه پروری، استعدادیابی، مشاوره تحصیلی و توجه به آینده بچه ها بسیار ضروری است و باید بگوییم کمبودهای فرهنگی بیداد می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر