پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۴۶۸۴۷
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶

فکرشهر:  فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ۹۷ درصد سرقت‌های مهم در شهرستان عسلویه کشف شد.

به گزارش فکرشهر از  مهر، سرهنگ پیمان فتاحی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با سرقت‌ها تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات متعددی در سطح شهرستان هستیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم مردم در تامین امنیت، خاطرنشان کرد: به صورت شبانه‌روزی منتظر دریافت اطلاعات و گزارش‌ها از سوی مردم هستیم و در سریع‌ترین زمان نسبت به پیگیری آن اقدام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای امنیت اجتماعی بیان کرد: با اقدامات پیشگیرانه، فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی شاهد کشف ۹۷ درصدی سرقت‌های مهم در این شهرستان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته در پلیس‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌ها، در مرداد ماه سال جاری شاهد کشف ۱۰۰ درصدی سرقت موتورسیکلت، کشف ۱۰۰ درصدی اماکن خصوصی و دولتی، کشف ۲۰۰ درصدی سرقت مغازه و کشف ۱۵۰ درصدی سرقت منزل بوده‌ایم.

فتاحی بیان کرد: با گشت‌زنی‌های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس، جرایمی مانند کیف قاپی و تیراندازی، سرقت مسلحانه، قتل و آدم‌ربایی کاملا مهار شده و به صفر رسیده است و در جرائمی مانند سرقت موتورسیکلت کاهش ۳۳ درصدی در وقوع داشته‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر