پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۸۸۶
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۷

فکرشهر:  فرماندار شهرستان دیر گفت: در هفته دولت امسال، ۳۹ پروژه عمرانی در شهرستان دیر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از  مهر، حمزه اعتماد صبح پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهر دوراهک گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیار ارزنده در کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی هفت پروژه عمرانی شهرستان دیر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد، اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۳۹ پروژه با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: آنچه در نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق می‌افتد و ما به آن افتخار می‌کنیم به برکت خون همه شهیدان و مجاهدت همه کسانی است که از همه چیز خود گذشتند تا ما سربلند باشیم.

وی ادامه داد: اولویت اصلی دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و در شهرستان دیر نیز عزمی جدی در این زمینه داشتیم و بخشی از پروژه‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و با تکمیل دیگر طرح‌ها، در دهه مبارک فجر نیز شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

در این آئین دو پروژه عمران شهری با اعتبار هفت میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در دوراهک به بهره‌برداری رسید.

پارک گلستان بسیج، به مساحت ۱۳ هزار متر مربع، و با اعتبار ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده و حق آلایندگی افتتاح شد.

همچنین بوستان ساریزه شهر دوراهک به مساحت ۹۰۰ متر مربع و با اعتبار ۷۵۰ میلیون ریال به صورت امانی و از محل اعتبارات ارزش افزوده افتتاح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر