جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۰۱۹
سه‌شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: عضو شوراي مرکزي جبهه مردمی نیروهاي انقلاب (جمنا) گفت: با وجود تلاش فراوان رسانه هاي استکباري برای ایجاد ناامیدي در جامعه، اما ایران در شرایط بحرانی نیست و اقتصاد آن بخوبی قابلیت ساماندهی دارد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مهدي چمران که امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر صحبت می‌کرد، بیان کرد: ایران با چندماه گذشته خود، تفاوت محسوسی نکرده و فقط مشکلاتی در موضوع تامین مواد اولیه پیش آمده که این امر نیز بخوبی قابل حل شدن است.

وی افزود: عمده مشکلات اقتصادي کشور ناشی از بی تدبیري هایی ست که 6 ماه پیش نیز درباره وقوع آنها به دوستان خود در دولت هشدار داده بودیم.

عضو شوراي مرکزي جبهه مردمی نیروهاي انقلاب (جمنا) یادآور شد: ایران اکنون فراتر از 60 میلیارد دلار ارز در بانک هاي خارجی دارد و روزانه نزدیک به دو میلیون بشکه نفت می فروشد.

چمران بیان کرد: آمریکا امروز تنها درگیر جبهه ایران نیست و با کشورهاي اروپایی، چین، روسیه و ترکیه نیز درگیري دارد که با این شرایط بخوبی می توانیم اقتصاد کشور را ساماندهی کنیم.

وی تاکید کرد: در این زمینه باید مسوولان کشور در صدد انجام کارهاي بزرگ و شبانه روزي باشند و از منفعت هاي شخصی دوري کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه مردمی نیروهاي انقلاب سپس به موضوع تفکیک تهران به چند استان اشاره کرد و افزود: با این کار موافق نیستم زیرا با تقسیم بندي در تهران اتفاقی نمی افتد.

چمران همچنین با تاکید بر نوگرایی استفاده از ظرفیت هاي جوانان و بانوان در جبهه مردمی نیروهاي انقلاب تصریح کرد: در این مقطع مجمع استان ها باید شوراي جدید جبهه مردمی نیروهاي انقلاب را انتخاب کنند.

وی هر استان باید حداکثر 30 نفر عضو در شوراي استانی جمنا داشته باشد، ادامه داد: جمنا کمیته هایی 22 گانه دارد که قشرهاي مختلف جامعه شامل روحانیان، معلمان، استادان و کارگران را در بر می‌گیرد.

عضو شوراي مرکزي جبهه مردمی نیروهاي انقلاب، رویکرد کنونی این جبهه را تلاش براي کمک به مشکلات مردم و رسیدگی به امور آنها عنوان کرد و گفت: انتخابات در درجه بعدي قرار می گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر