يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
حصیری تشریح کرد:
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای تامین کتاب و برگزاری کلاسهای تقویتی دانش آموزان پشت کنکوری این استان به چهار میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار نیاز است...\r\n
کد خبر: ۴۷۰۶
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای تامین کتاب و برگزاری کلاسهای تقویتی دانش آموزان پشت کنکوری این استان به چهار میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش فکرشهر، اصغر حصیری روز سه شنبه در نشست برنامه ریزی تقویت بنیه علمی دانش آموزان استان بوشهر افزود: با توجه به هزینه بالای برگزاری کلاس های تقویتی کنکور و خرید کتاب های مورد نیاز همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان ضروری است.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس های کنکور و تجهیز کتابخانه ها به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان بوشهری در دستور کار آموزش و پرورس استان بوشهر است.

حصیری اظهارکرد: تلاش ها و برنامه ریزی های خوبی برای بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان صورت گرفته که برای تحقق آنها به مشارکت اولیا و سایر دستگاه های اجرایی نیاز داریم. 

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت های آموزشی یکی از برنامه های بسیار مهم است که در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم با همکاری همه مسوولان بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به این که استان بوشهر در سال های اخیر جایگاه مناسبی در کنکور سراسری نداشته است، لازم است که امسال برنامه های تقویتی برای دانش آموزان استان اجرا شود.

وی بیان کرد: تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه پیش دانشگاهی در برنامه های امسال قرارگرفته است و کلاس های مناسبی برای دروس عمومی و تخصصی دانش آموزان برگزار می شود.

به نوشته ی ایرنا، معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال 13 هزار و 595 دانش آموز بوشهری در کنکور سراسری شرکت کردند که 37 درصد را آقایان و 63 درصد را بانوان تشکیل می دادند.

ناصر کرمی افزود: شش هزار و 120 دانش آموز استان بوشهر سال آینده در کنکور سراسری شرکت می کنند که برای نیمی از آنان امکانات لازم برای کلاس های تقویت کنکور برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس های کنکور و تجهیز کتابخانه ها به اعتبارات زیادی نیازمند است که امیدواریم شاهد مشارکت همگانی در این زمینه باشیم. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر