دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پس از ماه ها انتظار و کشمکش؛
فکرشهر: سید نورالدین امیری با ۶ رای به عنوان چهارمین شهردار منتخب شورای فعلی بوشهر انتخاب شد...
کد خبر: ۴۷۰۶۳
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: سید نورالدین امیری با ۶ رای به عنوان چهارمین شهردار منتخب شورای فعلی بوشهر انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر، این انتخاب شورای شهر بوشهر، پس از ماه ها انتظار، اختلاف و کشمکش، روز سه شنبه ـ 13 شهریورماه ـ در نشست غیر علنی شورا انجام شد.

بر اساس اخبار رسیده، دهدار، هاشم زاده، عبداله زاده، دولابی، شمشیری و نصرتی، 6 عضو شورا بودند که به امیری رای داند و توسلی, برزگرزاده و آسایش نیز به اکبر توسلی، دیگر گزینه شهرداری رای دادند.

پیش از این، 18 گزینه برای شهرداری مرکز استان توسط اعضای شورا پیشنهاد شده بود که در روزهای گذشته و تا قبل از رای گیری، شماری از کاندیداها انصراف دادند و برخی نیز از گزینه های اصلی شورا خارج شدند تا اینکه امیری و توسلی در جلسه غیرعلنی این روز شورای شهر به ارائه برنامه های خود پرداختند.

نورالدین امیری، کارشناسی ارشد شهرسازی و دكتری جغرافیا و برنامه ریزی شهری است که سابقه شهرداری خورموج و در مقطعی، مدیریت سازمان همیاری شهرداری‌های استان را در کارنامه دارد، عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری بوشهر است و متولد ۱۳۴۷ در شهرستان دشتی است و گفته می‌شود از سوی پویا دولابی، عضو شورای شهر بوشهر ـ برای تصدی شهرداری پیشنهاد شده بود؛ وی جایگزین غلامعلی میگلی نژاد می شود که شورای کنونی شهر بوشهر در ابتدای فعالیتش در یک شهریور سال گذشته، وی را ابقا و در آبان ماه همان سال به دلیل استفساریه جدید مجلس پیرامون منع به کارگیری بازنشستگان، وی را برکنار کرده بود.

پیش از امیری نیز، نبی اله دهقانی و یونس خسروانی به عنوان شهردار بندر بوشهر ـ مرکز استان بوشهر ـ به وزارت کشور معرفی شده بودند که البته حکم آن ها امضا نشد تا شهرداری بوشهر به نورالدین امیری برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر