شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۱۰۸
جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

فکرشهر:  بخشدار آبدان از ساخت و تجهیز چهار واحد جدید آموزشی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از  مهر، ابوالحسن گنخکی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس بخش آبدان با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به جایگاه نهاد آموزش و پرورش در کشور گفت: افزایش نقش معلمان در فرایند تصمیم گیری، رویکرد مهارت آموزی به جای حافظه محوری و تفویض اختیار به مدارس در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به توجه دولت به تامین زیرساخت های آموزشی در بخش آبدان گفت: تکمیل ساختمان و تجهیز دبستان هفده شهریور شهر آبدان، احداث ساختمان دبستان شهید دستغیب روستای ملگه، دبستان نصر تنگ خوش، دو کلاس جدید دبستان سمیه شهر آبدان و تخصیص اعتبار جهت احداث و تجهیز ساختمان های دبیرستان حضرت خدیجه شهر آبدان، دبستان امام سجاد روستای گشی، دبستان استقلال روستای لوحک و چمن مصنوعی دبیرستان حضرت امام خمینی نمونه هایی از این پروژه ها هستند.

وی با ابراز خرسندی از آمار پذیرفته شدگان کنکور سراسری دارای رتبه زیر هزار در بخش آبدان گفت: با مساعدت و مشارکت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس کلاس های نخبه پروری با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان دوره متوسطه برگزار خواهد شد.

بخشدار آبدان ضمن تاکید بر مشارکت دستگاه های اجرایی برای فراهم ساختن مقدمات بازگشایی مدارس گفت: در این خصوص شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداری و دهیاری ها همکاری لازم با مدارس شهر و روستا خواهند داشت تا محیطی سرشار نشاط، شادابی و سلامت برای دانش آموزان فراهم شود.

در این جلسه که با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان دیر، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهردار و دهیاران برگزار شد، هماهنگی لازم جهت استقبال از سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس صورت پذیرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر