شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۱۸۱
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به کشف ۲۸ فقره سرقت در این شهرستان، گفت: در این راستا ۹ نفر سارق دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از پلیس، سید جواد رضوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با سرقت را به عنوان یک برنامه‌ها در دستور کار داریم و در این راستا شاهد کشفیات متعددی هستیم.

وی بیان کرد: با تلاش نیروی انتظامی تلاش گسترده‌ای صورت گرفته تا شاهد کاهش میزان وقوع سرقت‌ها باشیم و برای کشف سرقت‌ها در سریع‌ترین زمان نیز برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

رضوی افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از شهروندان برازجانی در یک ماه گذشته کارگروه ویژه ای با هدایت این فرماندهی و با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و تحقیقات گسترده ای برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه اقدامات و تلاش های شبانه روزی ماموران درطی ۷۲ ساعت گذشته ۹ نفر سارق دستگیر و ۲۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دشتستان کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان اضافه کرد: سارقان در بازجویی ها به ارتکاب ۲۸ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی و دولتی، سرقت در معابر، سرقت مغازه و سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر