يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۲۲۹
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: مدیرکل زندان های استان بوشهر گفت: 22 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد این استان از محل کمک های مردمی ویژه برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان آزاد شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید قاسم طباطبایی مهر روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: پس از واریز کمک‌های مردمی جمع آوری شده در برنامه ماه عسل به حساب استان بوشهر، پیگیری‌های لازم برای شناسایی و آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد انجام گرفت که در مرحله نخست 22 نفر از زندانیان آزاد شدند.

وی یادآور شد: این زندانیان به دلایل مالی، مهریه، نفقه و دیه در زندان بودند.

طباطبایی مهر اضافه کرد: مجموع بدهی های افراد واجد شرایط آزاد شده بیش از 112 میلیارد ریال است که پس از گذشت شکات با پرداخت سه میلیارد و 520 میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: از اول امسال تاکنون 47 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در این استان با 97 میلیارد و 280 میلیون ریال بدهی آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

سید اسماعیل موسوی بیان کرد: از این میزان بدهی 70 میلیارد و 647 میلیون ریال بخشش شاکیان بوده و 26 میلیارد و 632 میلیون ریال توسط ستاد دیه پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر 144 زندانی جرائم غیرعمد در استان بوشهر وجود دارد که از این شمار 142 نفر مرد و 2 نفر زن هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر افزود: میزان بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان به 277 میلیارد ریال می رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر